En toen was het weer eens ouderwetst uitpak tijd.
Ik vind het verbazend dat zo'n oud printertje er nog zo goed uitziet.
Er is zover ik kan beoordelen bijna / geen vergeling.
Schoongemaakt, alles gecheckt en toen de test run. En gewoon werken! Geweldig.
Wel leuk, onze printer die print snel. De commodore doet regeltje voor regeltje. Mooi.
En een inkjet waar kettingpapier in kan. De banners moeten er nu bijna mooier uitkomen dan uit de oude 9 naald star matrix printer in de jaren 80.
Wat plaatjes van de nieuwe aanwinst.
Uitpakken is altijd een uitdaging hier in huis. Onze laatste kameraad is een main coon kitten. En die vind alles heel erg interessant. Dus uitpakken ging niet zo makkelijk.

Verbazend vind ik ook, voor de oudste dochter ben ik aan het kijken voor een compacte printer op d'r kamer. Daar is een meubel van max 33 cm diep. Veel printers passen daar dan net niet in. Dit 30 jaar oud printertje past daar gewoon perfect in en nog ruimte over.
Heb al voorgesteld om de amiga daar neer te zetten en dan kan ze los. Werkjes voor school oldschool 🙂. Helaas, ze trapte er niet in.
Gister Prowrite geïnstalleerd, deze kwam ik tegen via 10marc.com als tekst verwerking. Echter lukt het niet om plaatjes te insecten met 256 kleurtjes. Tenminste daar ga ik vanuit. Plaatjes die ik met imagefx heb omgezet naar iff en zwart wit zien er in imagefx prima uit maar in Prowrite. Lijkt wel 4 kleuren ofiets. Schiet in ieder geval niks van over.
Ben nu aan het kijken of ik ergens een versie van final writer 97 op de kop kan tikken. Daar zijn de reviews goed van.
Zelf heb ik worthword 7 van die tosec 2016 download. Echter installeert die niet, die kan niet overweg met partities groter dan 2 gb blijkt. Hij blijft mopperen dat er niet voldoende ruimte is op de hdd.
Was trouwens wat, weer lesson learned. Prowrite geïnstalleerd op de novice manier. Dus alles automatisch.. Na een herstart foutmelding na foutmelding over library files.. argggggggg
Dacht daar gaan we weer. Dus de installatie diskettes weer voor de dag gehaald. Weer 1 voor 1 doorheen, en daarna draaide het weer zoals vanouds.
Dus ik heb geleerd dat we niks automatisch moeten laten installeren de amiga blaft dan gewoon oude library's over de nieuwe heen met alle gevolgen van dien.
Vandaag beetje spelen met software pakketten en kijken of ik nog ergens print shop tegen kom. En natuurlijk beetje spelen met de printer.