> Ja dat zou goed kunnen lijkt me.Ik heb even op mijn usb stick gekeken en daar staat niks noppes nada qua config of selector op (behalve IMAGE_A.CFG waarin ie schijnbaar het laatst gebruikte image in opslaat). Toch doet ie het. Ik gebruik FlashFloppy en als ik de beschrijving in de FlashFloppy wiki bekijk lees ik dat ie z'n config na van usb te hebben gelezen in z'n eigen flash schrijft en dus niet meer nodig heeft op de USB stick.
>
>
https://github.com/keirf/FlashFloppy...iguration-File
>
> Je kunt die in flash opgeslagen config ook weer terug zetten naar factory default door "press the Prev and Next buttons (or Select, or the rotary encoder, if you have them) for three seconds with no USB stick inserted".
>
> Ik zou beginnen om een USB stick te proberen met 1 enkele ADF .. geen configs/selectors etc
Ik heb dat geprobeerd en net als in jouw situatie wordt er een Image_A.cfg aangemaakt. Deze geeft enkel aan welke adf bestanden er op de USB Stick staan. Ik heb twee losse ADF-jes compleet los van elkaar geprobeerd. De Gotek gaat va n F - F naar 000, de bootscreen blijft enkel blank en even daarna komt de normale bootscreen (hand met diskette) weer in beeld. Hij boot gewoon niet.Als jij ook een Flash Floppy Gotek gebruikt, zou ik misschien een kopie van jouw 'werkende' image kunnen krijgen, en dan kan ik die eens proberen op mijn USB stick. Gewoon een 1 op 1 kopie om te zien of die start. Er zijn natuurlijk ook andere zaken die misschien een rol kunnen spelen. De bootselector die ik ingebouwd heb, maar werkte prima want toen de mechanische drive er nog in zat kon ik gewoon booten vanaf DF1. Dus daar zit het probleem niet in. Het zou ook mogelijk de externe behuizing kunnen zijn, aangezien deze floppy drive op zichzelf al niet goed werkte. Echter heb ik dezelfde kale drive ook reguliere DF0 getest en ook daar geeft ie geen sjoege.
Ik ga niet klooien met het flashen zelf, daarvoor heb ik te weinig kennis van zaken. Mocht dit allemaal niet werken dan vraag ik hier iemand of deze de Gotek drive (EXTERN) kan flashen en testen en eventueel een klein usb stickje mee kan doen met een werkende selector (uiteraard tegen betaling).