> Klopt, je hoeft niet te flashen. Dat zei ik ook niet, maar ik zie nu wel dat mijn vorige reactie onduidelijk kan zijn.Wel moet je flashfloppy.zip downloaden, en uit die zip de bestanden die in de tweede link onder “amiga” staan op de USB-stick zetten. Dit dus:
>
> Amiga
>
> Copy the following files to the root of your USB drive:
>
> HxC_Compat_Mode/Amiga/AUTOBOOT.HFE
> HxC_Compat_Mode/HXCSDFE.CFG
Dit in combinatie met selector.adf, waarvan ik van tsb het bestand, EN de door jou genoemde bestanden heb ontvangen. Waarvoor dank. :-)
Ik heb van tsb gelijk de gehele set gekregen, die op de USB stick kan.Mooi :-) Ik kan niet wachten totdat het spul gearriveerd is, dan kan ik de 'AmigaBar" gaan maken. Dit zal een uit hout gemaakte 'case'/'stand' zijn die 3 drives zal gaan bevatten, waaronder de GoTek drive. Het geheel zal op pootjes staan zodat de kabels er mooi onder door kunnen en de 20" Samsung LCD monitor kan er op staan. Het is ook de bedoeling deze case/stand in dezelfde beige Amiga 500 kleur te verven. Hieronder een grove schets hoe ik het voor me zie. Rechts de GoTek drive, dan een normale 3.5" drive (DF2) en links een 5.25" drive (DF3). Ze werken allemaal nog naar behoren. Het is alleen nog even zien wat er gebeurt met DF2 en DF3 als ik met de bootselector DF0 en DF1 omdraai.