amiga-digital
goede dag
ben op zoek naar een goed werkende vampire 500 2+
iemand er 1 liggen die er niks meer mee doet
dank je
VosCoBoss
Zijn vrijwel niet te krijgen, heb die van mij pas verkocht voor iets boven de nieuwprijs. Hou vooral ook amibay in de gaten, maar hou er rekening mee dat de hoofdprijs gevraagd zal worden. Succes met je zoektocht!
VosCoBoss
Zijn vrijwel niet te krijgen, heb die van mij pas verkocht voor iets boven de nieuwprijs. Hou vooral ook amibay in de gaten, maar hou er rekening mee dat de hoofdprijs gevraagd zal worden. Succes met je zoektocht!
spud
Die is nog duurder. incl 060..
AMIGA_JOHAN
De 68060 kaarten zijn nog duurder dan de Vampire V2/V2+. Zelf wacht ik op de ACA1260.
Rishca
Gister betaald voor Vampire 1200. Hoop die binnen 2 weken binnen te hebben, ben benieuwd 😅
Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
VosCoBoss
> Gister betaald voor Vampire 1200. Hoop die binnen 2 weken binnen te hebben, ben benieuwd 😅Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
Oh echt, cool! Wanneer had je je aangemeld?
Rishca
> Oh echt, cool! Wanneer had je je aangemeld?
Weet niet meer precies wanneer, wel tijd terug, vlak na de aankondiging van start preorders.Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
VosCoBoss
> Gister betaald voor Vampire 1200. Hoop die binnen 2 weken binnen te hebben, ben benieuwd 😅Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
Oh echt, cool! Wanneer had je je aangemeld?
spud
**@[verwijderd] Misschien moet je wat gordijnen ophangen. Het echoot nogal bij jou 🙂**
VosCoBoss
> **@[verwijderd] Misschien moet je wat gordijnen ophangen. Het echoot nogal bij jou 🙂**
Tja, tapatalk doet vreemd....
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
amiga-digital
ben benieuwt heb mij ook aangemeld voor een 500 v2 vampire , kijken of ze die nog maken
amiga-digital
benny , ik wacht wel af . mijn a2000 heeft nog wel tijd om te wachten , zal met de tijd wel een mail krijgen over de v2 kaart
Benny
> benny , ik wacht wel af . mijn a2000 heeft nog wel tijd om te wachten , zal met de tijd wel een mail krijgen over de v2 kaart
Ik heb de V2 zelf van iemand gekocht die hem in een A2000 had zitten, leuke set was dat. Dan heb je ook nog wat aan je Zorro kaarten.