cd32freak
Alles is voor 50 Euro opgehaald door PRS en in goede handen :-)
PRS
Ik heb wel interesse in de spullen.
Maar ze zijn wel degelijk nog iets waard hoor!
VosCoBoss
Dat zijn zeker geen spulletjes zonder waarde... weggeven mag natuurlijk maar misschien doe je jezelf dan tekort. In ieder geval, mocht PRS afhaken dan wil ik het zeker wel komen ophalen!
cd32freak
@**PRS en VosCoBoss**
Heel aardig van jullie om dat te zeggen. Mensen zeggen wel vaker dat ik te lief ben voor deze wereld..lol..
Helaas heb ik niet de tijd en energie om ze los te verkopen, maar wat hebben jullier er voor over om alles in een keer mee te nemen? 50 Euro? Of is dat weer teveel? :-)
VosCoBoss
50 heb ik er wel voor over.
PRS
Ik kom het vanavond nog halen voor dat bedrag ;-)
VosCoBoss
Tja, wie het eerst komt (PRS) eerst maalt ben ik bang?! Ik kan vnl. een A1200 toetsenbord gebruiken, en DPaint 4 is leuk om te hebben voor op de plank.
PRS
Ik had ook interesse vnml in het A1200 toetsenbord, DPaint IV, Keyrah en de behuizingen.
VosCoBoss
> Ik had ook interesse vnml in het A1200 toetsenbord, DPaint IV, Keyrah en de behuizingen.
Tja, dat gaan we lastig kunnen verdelen dan :-)
PRS
Daar komen we wel uit hoor mocht CD32freak het aan ons gunnen. Ik neem aan dat jou interesse vnml bij het A1200 toetsenbord ligt?
VosCoBoss
> Daar komen we wel uit hoor mocht CD32freak het aan ons gunnen. Ik neem aan dat jou interesse vnml bij het A1200 toetsenbord ligt?
Klopt! Dpaint IV is leuk, maar gaat me voornamelijk om het A1200 keyboard.