AMIGA_JOHAN
Soccer Kid zie je tijdens het laden een CD. Heb ook de AGA diskette versie uitgetest.
Met Legends zie ik geen diskette of CD.
{"alt":"Click image for larger version Name:\tEBA933FC-BF0A-463C-BBED-A7711957C93E.jpeg Views:\t0 Size:\t169.0 KB ID:\t23601","data-align":"none","data-attachmentid":"23601","data-size":"medium"} {"data-align":"none","data-size":"medium","data-attachmentid":23602}
VosCoBoss
> Weet niet of het nog helpt maar ik herinnerde me dit topic en kan het nu eindelijk proberen... Soccer kid AGA via WHDload heeft achtergrondmuziek in-game, niet bij het laadscherm (diskette). Rev 2B met ACA1233n met Jens' timing fix (zelf gedaan) en recapped.
Beetje late reactie... wat mij opvalt is dat bij soccer kid de muziek veel harder is dan de sfx. En dat is niet in te stellen. Zou dat nou ook aan mb revisie kunnen liggen? Ik ben aan het overwegen welk moederbord ik ga gebruiken voor mijn a1200... de rev 2b of de rev 1d1...
AMIGA_JOHAN
> Beetje late reactie... wat mij opvalt is dat bij soccer kid de muziek veel harder is dan de sfx. En dat is niet in te stellen. Zou dat nou ook aan mb revisie kunnen liggen? Ik ben aan het overwegen welk moederbord ik ga gebruiken voor mijn a1200... de rev 2b of de rev 1d1...
Je moet veel geluk ermee hebben met de Rev2B. Voor mij is de Rev2B een goeie voor Demos en mij Rev1D.4 voor WHDLoad Games en Demos. Vind de Rev1D.4 een geweldige A1200 moederbord. Kan je alles erop doen van de Rev1D.1 zal het hopelijk ook zo zijn. Over 3 weken koop ik wederom een Rev2B, maar dan voor mij vriend zijn verjaardag. Zelf ben ik meer voor de Rev1D.4 had ik vroeger ook. Trouwens heb nooit de Rev1D.1 gezien in het echt. Ben reuze benieuwd ernaar of de genoemde Games erop werken.
rvo
Inmiddels een 1D4 a1200 gevonden.. En inderdaad, ik heb muziek in Soccer Kid. Dit moet hem dus gaan worden. Tijd voor een recap 🙂
Infant
> Inmiddels een 1D4 a1200 gevonden.. En inderdaad, ik heb muziek in Soccer Kid. Dit moet hem dus gaan worden. Tijd voor een recap 🙂
Het is feest in Amstelveen!
Kijk wel uit he, daar.