AMIGA_JOHAN
Heb ik nog genoeg tijd om een mooie Blizzard 1260 te zoeken voor de A1200 GHOST project. Wie weet heb ik rond, die tijd de bijpassende GHOST keycaps erop. Kom zelf niet voor de AMIGA’s, maar juist de mensen die je daar ontmoet. Veiligheid voor alles en kunnen we 2021 nog grootser verwachten.
Infant
Helaas is het evenement geannuleerd vanwege de aanhoudende COVID-19 pandemie en de gevolgen daarvan. Zie de statement op de website.
LuzUo
Boehoeeee :huilie:... Begrijpelijk maar zo jammer ...
Ik had er vorig jaar al zin in maar zo mogelijk nu nog meer... niks aan te doen ...
Ik wil jullie (Marcel, René en Marvin) in ieder geval bedanken voor alle tijd/moeite(/geld ook denk ik?) die jullie er al ingestopt hebben ... voor het uitsteken van je nek om zoiets te organiseren. Dank!!! :applaus:
Tyball
> Boehoeeee :huilie:... Begrijpelijk maar zo jammer ...
Helemaal mee eens!> Ik had er vorig jaar al zin in maar zo mogelijk nu nog meer... niks aan te doen ...
Volledig mee eens!> Ik wil jullie (Marcel, René en Marvin) in ieder geval bedanken voor alle tijd/moeite(/geld ook denk ik?) die jullie er al ingestopt hebben ... voor het uitsteken van je nek om zoiets te organiseren. Dank!!! :applaus:
Helemaal volledig mee eens!