AMIGA_JOHAN
Gisteren een gerecapte A1200 Rev2B moederbord binnen gehad. Schoongemaakt en alvast de KS 3.0 ROM chips eraf gehaald vanwege 3.1.4 ROM chips.
{"data-align":"none","data-size":"medium","data-attachmentid":23498}
AMIGA_JOHAN
Nog een lange weg te gaan, heb alvast een mooi begin.
AMIGA_JOHAN
Heb alvast de keyboard erin geplaatst. Woensdag hopelijk de Rev2B moederbord vanwege het nog ontbreken van de onderste shield.
{"data-align":"none","data-size":"medium","data-attachmentid":23613}
AMIGA_JOHAN
De verleiding was te groot en heb de Rev2B moederbord met de time fixing overgezet naar me A1200 GHOST case. Heb ik meer vertrouwen met de 68060 kaarten. Op de 3.1.4 ROM chips na en een nieuwe groene A1200 LED waarop ik wacht. Hopelijk komt de PSU en de ACA1260 van Jens snel uit. Kan ik het eindelijk afsluiten.

AMIGA_JOHAN
De verleiding was te groot en heb de Rev2B moederbord met de time fixing overgezet naar me A1200 GHOST case. Heb ik meer vertrouwen met de 68060 kaarten. Op de 3.1.4 ROM chips na en een nieuwe groene A1200 LED waarop ik wacht. Hopelijk komt de PSU en de ACA1260 van Jens snel uit. Kan ik het eindelijk afsluiten.
Mooi hoor! Ik heb persoonlijk nog geen problemen kunnen ontdekken met mijn rev 2b. Onlangs nog twee 1200’s verkregen, ook beide met rev 2b. Prima dingen volgens mij!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
AMIGA_JOHAN
Heb al een mooie bijpassende naam ervoor gevonden. The Hulk.
{"data-align":"none","data-size":"large","data-attachmentid":23643}
AMIGA_JOHAN

Dit zit op de Rev2B moederbord wat ik normaal niet ziet op een Rev2B.
Stronk
wil je al laten zien hoe de "glow in the dark" is? Ben ik heeeeel benieuwd naar!
top project!
VosCoBoss
Heel gaaf! Ben je ook nog voornemens iets met nieuwe keycaps te doen?
AMIGA_JOHAN
Probeer een foto te maken, dat het helemaal oplicht. Is behoorlijk moeilijk een goede foto ervan te maken in het donker.

AMIGA_JOHAN
> Heel gaaf! Ben je ook nog voornemens iets met nieuwe keycaps te doen?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moet wel bijpassende GHOST keycaps ervoor kopen anders is mij project niet geslaagd.
GHOST Edition:
â–º The Ghost Edition Keycaps are matching to Ghost Edition A1200 Case.
â–º Glowing effect is obtained the same way as on the case, and the final â–º Ghost case will be available to display as soon as they're produced.
Like the Metal Serie, Ghost cases (& keycaps) require longer treatments and those are manufactured later on in the process to assure quality.
AMIGA_JOHAN
Als überhaupt een A500 GHOST case uitkomt zal ik het kopen naast de zwarte A500 case waarop we lang opwachten.
AMIGA_JOHAN
{"data-align":"none","data-size":"large","data-attachmentid":24383}
VosCoBoss
> De verleiding was te groot en heb de Rev2B moederbord met de time fixing overgezet naar me A1200 GHOST case. Heb ik meer vertrouwen met de 68060 kaarten. Op de 3.1.4 ROM chips na en een nieuwe groene A1200 LED waarop ik wacht. Hopelijk komt de PSU en de ACA1260 van Jens snel uit. Kan ik het eindelijk afsluiten.{"data-align":"none","data-size":"large","data-attachmentid":24383}
Mooi hoor! Ik heb persoonlijk nog geen problemen kunnen ontdekken met mijn rev 2b. Onlangs nog twee 1200’s verkregen, ook beide met rev 2b. Prima dingen volgens mij!
AMIGA_JOHAN
> Mooi hoor! Ik heb persoonlijk nog geen problemen kunnen ontdekken met mijn rev 2b. Onlangs nog twee 1200’s verkregen, ook beide met rev 2b. Prima dingen volgens mij!
>
> Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb dankzij Martijn (TSB) wat informatie erover gehad van time fixing met de Rev2B.
[
http://www.ianstedman.co.uk/Amiga/amiga\_hacks/A1200\_Mobo\_fix/a1200\_mobo\_fix.html](
http://www.ianstedman.co.uk/Amiga/amiga_hacks/A1200_Mobo_fix/a1200_mobo_fix.html)
AMIGA_JOHAN
{"data-align":"none","data-size":"medium","data-attachmentid":24390} {"data-align":"none","data-size":"medium","data-attachmentid":24389}
Dit zit op de Rev2B moederbord wat ik normaal niet ziet op een Rev2B.
VosCoBoss
De timing fixes van Ian Stedman heb ik inderdaad al wel eens gezien dat ze bestonden, heb zelf echter alleen de fixes van Jens doorgevoerd: [
http://wiki.icomp.de/wiki/ACA1233](
http://wiki.icomp.de/wiki/ACA1233) onder "Possible required board modifications". Maar TSB doet die fixes van Ian dus ook, die zullen dan vast niet voor niets zijn :-) goed om te weten voor als ik toch nog eens issues ondervind!
AMIGA_JOHAN
Mij Blizzard 1230 IV in mij A1200 GHOST is behoorlijk snel via WB 3.1 - ClassicWB ADVSP. Gebruik nu de rode ACA1221LC in de A1200 CD32 zal mooi zijn om daarin ook een Blizzard 1230 IV te gebruiken.

AMIGA_JOHAN
Probeer een foto te maken, dat het helemaal oplicht. Is behoorlijk moeilijk een goede foto ervan te maken in het donker.
{"alt":"Click image for larger version Name:\tF631EABF-8135-4917-98D2-E2F7DC1F2B13.jpeg Views:\t0 Size:\t272.8 KB ID:\t24484","data-align":"none","data-attachmentid":"24484","data-size":"medium"} {"alt":"Click image for larger version Name:\t3321762C-4460-49B3-A967-73B1ED8DB402.png Views:\t0 Size:\t267.6 KB ID:\t24485","data-align":"none","data-attachmentid":"24485","data-size":"medium"}
AMIGA_JOHAN
Wat veranderingen gedaan.