[verwijderd]
> Ik verwijt niemand iets. Tegenwoordig is de eerste reactie van mensen, gooi het op marktplaats. Ik kan me niet herinneren dat dit in 2000 ook zo was. Volgens mij ging het merendeel toen via krantjes 🙂 Als je geen zin had dan gooide je het gewoon weg.
Ja, hier is de “koopjeskrant” terrein beginnen verliezen terwijl ze een monopolie hadden over heel Belgie als zoekertjeskrant. Net zoals de uitgever van het telefoonboek hebben ze halstarrig nog jaaaaaaaren aan papier vastgehouden maar een paar jaar later was Ebay , 2dehands en marktplaats toch al redelijk volwassen en werd het nog weinig gebruikt.
rvo
Ik heb deze draadje gemist helaasch.. Kan iemand me meer vertellen over de strekking van de advertentie? En waar woont Ed? Naam rinkelt bel.
Roel007
De strekking was dat iemand zijn kelderbox leeg op moest leveren omdat hij ging verhuizen. De amiga was samen met een heleboel PC spul in dozen in de kelder opgeborgen. Degene die de spullen meenam mocht het houden, dus ook de amiga. Het PC spul was ook inderdaad klaar voor de gemeentewerf, de amiga spullen moeten onderhouden worden daar ze 19 jaar niet gebruikt zijn.
De verbazing was over de tekst en het feit dat alles weggegeven werdt aan de eerste de beste persoon die zich om 1930 uur bij zijn deur melde. Je hebt dan immers de kans dat er enorme rijen ontstaan.
[verwijderd]
spud
> En waar woont Ed? Naam rinkelt bel.
In Den Haag was het. Ik haalde destijds wel bij een Ed (Bonanza) mijn Amiga software. Maar die Ed woonde (toen) eerst in Rijswijk en daarna ergens anders in Den Haag.
rvo
ok! dank voor tekst & uitleg 🙂
Megatron
> ok! dank voor tekst & uitleg 🙂
De verkoper had als vereiste dat je minimaal 10 seconden moest lachen.. was je nooit gelukt.. niks gemist.. doorlopen! ;-)