Als het op de deurmat van de Belgian Amiga Club had gelegen dan had ik er in ieder geval niks met gedaan ook al zou het van een Belgische Frituur Meester komen.
Dat kan. Ik vind het prettig dat andere cafébezoekers die keuze niet voor mij maken; zo kan ik er zelf over denken. En de discussie die her en der volgt vind ik slechts interessant.
Kan twee dingen betekenen,
Het kan oneindig veel meer dingen betekenen.
Niet iedereen smaakt dezelfde humor.
Uitstekend argument.
Ik vind het fijn dat iemand — wie is irrelevant — een actie als deze uithaalt. Ik zie het als kunst: een fluisterend, kritisch stemmetje, geweten. Dat kunnen mensen wegschreeuwen of er ontstaat een intelligente discussie. Van dat laatste heb ik nog weinig gemerkt maar dat betekent niet dat er geen komt.
Ik moedig de BFM en een ieder ander aan om vooral kritische knipogen te blijven maken. Men zou zich nooit moeten laten weerhouden door mensen die het zwijgen op willen leggen door dreigementen of ander simpel gedrag. Ik denk te kunnen voorspellen wat er zou gebeuren als ik een mening als die van de BFM zou uitspreken in bijvoorbeeld die Amiga-groep op Facebook. Dus iedereen loopt lekker mee, roept een paar keer ‘community’, en gaat lekker door met de waan van de dag.