Voor de mensen die niet in de Amiga Cafe Telegram Chat zitten (waarom niet dan?) de beelden van de MIST die ik heb.. dit is MiST 1.2 Hardware Release... er is een 1.3 Hardware Release maar kon zo snel even niet zien wat er beter aan is.. immers draait dezelfde MiniMig AGA Core erop... de change log bij Lotharek (de maker) is niet meer online.. maar wellicht is die wel beter en zal mij eens gaan inlezen.. voor zover ik kan zien is de hardware gelijk snel, kan je bij het aanzetten de core uitkiezen (Amiga, Atari, etc..) waarbij dat voor mij geen winst is want
Amiga.. fuck de rest :-D
Ik heb nu twee SD kaartjes.. eentje met alle OCS/ECS meuk en een Kick 1.3.. precies.. een default Amiga 500 zodat 99% van de spellen het doen (met de MiST) kun je makkelijk drives uitschakelen, geheugen erbij of eraf snoepen.. van OCS naar ECS.. etc etc..

En eentje met een AGA setup met Kickstart 3.1 (nee, niet de 3.1.4 van Hyperion... mag iemand wel uploaden naar de Amiga Cafe Cloud hier.. ROM en Floppen)

En de AGA versie van Pinball Fantasies werkt dus gewoon naar behoren..

Je kan er ook een Harddisk Partitie op zetten.. System.HDF van die oh-zo-bekende variant die je van het web kunt plukken.. en voila.. je boot in je Workbench en je kan dan ook alle games vanuit WHDLoad laden.
Daarnaast kunt je op de MiST nog meer draaien.. kwestie van de ROM en/of Loader op het SD kaartje zetten en hobbelen met de geit... Denk aan Atari XL, ZX81, ZX Spectrum, C64, Atari VCS, Atari 5200, Colecovision, Apple II, Sega Master System, Nintendo Gameboy, Nintendo NES, Odyssey2 en nog meer van dat soort meuk
Meer weten?
Bel 0800-MANONNEPON of kijk op: Github MiST WiKi