amiga1260 Kun je vertellen welke Amiga je hebt? Het kan zijn dat de toetsenbord niet goed aangesloten is.
VosCoBoss Hoe snel knippert het? Is het meer flikkeren of echt knipperen aan/uit/aan/uit etc? Bij een van mijn Amiga's was het flikkeren, daarna geen beeld meer, daarna verbrande electronicalucht. Er was een chip doorgebrand. Nu wacht ik op een vervangend chipje van Conrad. Daarna is het de vraag of het alleen aan de chip lag, of dat het toetsenbord betreffende chip vermoord heeft...
PMS Knipperende Caps-lock? One blink: **ROM checksum failure.** Two blinks: **RAM test failed.** Three blinks: **Watchdog timer test failed.**
AMIGA_JOHAN Ben zelf opgehouden met al dat knipperen en flikkeren op ten duur blijf je ernaar staren. Dit is een geweldige manier om alles na te kijken, heb veel AMIGA’s ermee nagekeken.
AMIGA_JOHAN Haal altijd eerst de chips eraf en maakt het helemaal schoon met 96% alcohol op wattenstaafjes. Dan ga ik pas alles nakijken op de moederbord en als ik het vertrouwd aanzetten. Heb zelf behoorlijk veel AMIGA 500 moederborden als reserve vooral Revision 6A. De A500+ Revision 8A moederbord heeft meestal veel batterij lekkage. De Revision 5 moet je altijd een upgrade doen met een ECS Fat Agnus.