Abelientje
Momenteel draai ik op een 4000 Real AmiKit v8. Zeer veel eye candy dat wel. Zijn er hier amiga gebruikers die hier ook mee werken? Ik ben benieuwd naar jullie ervaring ermee...…
greetz.
Ikilledher
Daar kan ik je niet mee helpen. Ik heb mijn systeem nooit vrijwillig boven 640×256×3 omdat ik anders in de war raak en denk dat het geen Amiga meer is. Maar gelukkig zijn er legio mensen zijn die daar heel anders over denken. ;-)
MrZ
> Daar kan ik je niet mee helpen. Ik heb mijn systeem nooit vrijwillig boven 640×256×3 omdat ik anders in de war raak en denk dat het geen Amiga meer is. Maar gelukkig zijn er legio mensen zijn die daar heel anders over denken. ;-)
Gelukkig wel, ik zou er niet tegenaan kunnen kijken :-D
Ok nu even serieus, draai zelf geen amikit maar mijn eigen brouwsel, wel grafisch en behoorlijk wat eyecandy maar wel nog lekker snappy snel.
Amikit gaat net te wat te ver waardoor het sluggish aan voelt naar mijn idee.
Abelientje
MrZ Ik ben het eens met je dat Amikit wat zoals je noemt sluggish aan voelt. Ook moet ik erbij zeggen dat het installeren erg lang duurt. Dit heb ik gedaan onder WinUAE wat prima gaat overigens. Het installeren van de CyberVision was tricky.... Ik heb het gewoon op een aparte schijf gezet om er eens mee te spelen.
spud
Heb dat Amikit real ook eens geprobeerd, maar wat een trage en lelijke kitsch zooi. Al die glass en gloss effecten... Zo jammer, want de gewone Amikit is juist wel zo lekker strak en "flat" qua look. Ik hou het liever bij ClassicWB en BetterWB. En ook Coffin OS is een stukje strakker!
MrZ
Abelientje
Tis leuk om eens mee te spelen heb ik ook eens een keer gedaan in WinUAE maar toen het zelfs daarmee sluggish aanvoelde snel weer mijn eigen config gepakt.
Ook respect hoor met al het werk wat in Amikit zit want zoiets bouw je niet even 123.
McVenco
> Ik heb mijn systeem nooit vrijwillig boven 640×256×3 omdat ik anders in de war raak en denk dat het geen Amiga meer is.
Goh, herkenbaar. Op de A3000 met zijn ingebouwde flickerfixer was het nog wel prettig om in 640x512 te werken, maar zelfs op de A1200 met zijn DBLPAL modus geef ik toch echt de voorkeur aan gewoon PAL Hires. En een kale Workbench 3.9 vind ik al te flashy, laat staan Amikit. Gewoon WB 3.1 met MagicWB voor mij 🙂
Infant
> Goh, herkenbaar. Op de A3000 met zijn ingebouwde flickerfixer was het nog wel prettig om in 640x512 te werken, maar zelfs op de A1200 met zijn DBLPAL modus geef ik toch echt de voorkeur aan gewoon PAL Hires. En een kale Workbench 3.9 vind ik al te flashy, laat staan Amikit. Gewoon WB 3.1 met MagicWB voor mij 🙂
Ja, dit!