CrazyBob
:-)
Heb ik wel de merken goed geraden?
Infant
> :-)Heb ik wel de merken goed geraden?
Eén van de twee!
rvo
wel, de porker had je al. dus er zal een ferrari bijgekomen zijn?
CrazyBob
THE DUEL Test Drive II Porsche 959 VS Ferrari F40 on Amiga
rvo
zag onlangs wel een fabuleus mooie esprit te koop staan. een blauwe. hoop stiekem dat je die hebt gehaald.
Infant
> zag onlangs wel een fabuleus mooie esprit te koop staan. een blauwe. hoop stiekem dat je die hebt gehaald.
Ik vrees van niet. Die heb ik dan mooi gemist... Wat voor Esprit was het? Heb je nog een linkje?
rvo
Van dit soort filmpjes...
Gaat het toch wel weer een beetje jeuken!
Marcel21674
Nou, mijn liefde voor auto's is niet echt bepaald door dit spel, da's meer genetisch denk ik. Dat ik 6 a 7 jaar oud was vond ik het al geweldig om mijn opa te "helpen" met het sleutelen aan zijn auto. Maar ook ik heb urrrreeeeeen hoofdzakelijk testdrive2 gespeeld. Dat was vooral voor de Ferrari F40, wat ik tot op de dag van vandaag een van de mooiste en meest pure sportwagens vind ooit gebouwd.
Nog altijd verzot op autoracespellen, zit met smart te wachten op grand tourismo 7, de enige reden dat ik een ps4 gekocht heb.
Magic
THE DUEL Test Drive II Porsche 959 VS Ferrari F40 on Amiga
[
https://youtu.be/Km1DrCah-zQ](
https://youtu.be/Km1DrCah-zQ)
Infant
> maar goed, wie heeft zitten opletten weet dat jij dus een lambo gehaald hebt. een 640?
Wrong! Geen Lambo :-)
Infant
> Nou, mijn liefde voor auto's is niet echt bepaald door dit spel, da's meer genetisch denk ik. Dat ik 6 a 7 jaar oud was vond ik het al geweldig om mijn opa te "helpen" met het sleutelen aan zijn auto. Maar ook ik heb urrrreeeeeen hoofdzakelijk testdrive2 gespeeld. Dat was vooral voor de Ferrari F40, wat ik tot op de dag van vandaag een van de mooiste en meest pure sportwagens vind ooit gebouwd.Nog altijd verzot op autoracespellen, zit met smart te wachten op grand tourismo 7, de enige reden dat ik een ps4 gekocht heb.
Herkenbaar. Zo kocht ik onlangs nog een XBox One vanwege Forza 6.
Infant
PRS
Leuk!
Maar ik ben wel benieuwd naar welke auto's je nou op de oprit hebt staan.
Ik ben zelf ook een porsche fan, maar een Porsche 930 zou ik nooit kunnen betalen (of door het huishoud budget komen, mocht ik de loterij winnen)
Infant
> Leuk! Maar ik ben wel benieuwd naar welke auto's je nou op de oprit hebt staan.Ik ben zelf ook een porsche fan, maar een Porsche 930 zou ik nooit kunnen betalen (of door het huishoud budget komen, mocht ik de loterij winnen)
Oh, dat is geen (groot) geheim hoor: een 2015 BMW 530d (zakelijk), een 2015 Porsche 911 GTS, een 2014 Porsche Cayenne GTS en een 2012 Ferrari 458. Nog niet helemaal Test Drive, maar wel leuk :-)
PRS
Ik moet zeggen, je bent idd aardig op weg!
Zelf heb ik een 1994 Porsche 968 en als het een keertje echt mee zit ga ik voor een 993...
Infant
> Ik moet zeggen, je bent idd aardig op weg!Zelf heb ik een 1994 Porsche 968 en als het een keertje echt mee zit ga ik voor een 993...
Ik hoor het graag wanneer je gaat upgraden. Ik zou wel een 968 willen hebben voor op het circuit (mits handbak).
HammerNL
Leuk verhaal Infant!
Zeg, als je die "gekke droom" bereikt hebt, kunnen we dan bij jou terecht voor een potje "TestDrive" ?;-)
Dr3D
Ik wens je veel geluk, wel effe een foto op het forum plaatsen wanneer het is gelukt he..
Magic
Infant je huidige garage met al die retro pleasures is ook best super cool hoor! 😃
MrZ
Infant
Leuke straatje auto's heb je zo hoor!