Ikilledher Ik heb... ongeveer.. iets nieuwer.. maar close! Lekker joh, Porsche motor achterin, leuke 'sleeper' :maf:
Ikilledher {"data-align":"none","data-size":"full","title":"http-cdn-cnn-com-cnnnext-dam-assets-170629161136-otsaw-o-r3-1-1.jpg","data-attachmentid":28232} Orlingo?
Megatron Ik heb... ongeveer.. iets nieuwer.. maar close! {"data-align":"none","data-size":"large","data-attachmentid":28354}
Buzzfuzz > Ik heb... ongeveer.. iets nieuwer.. maar close!{"data-align":"none","data-size":"large","data-attachmentid":28354} Lekker joh, Porsche motor achterin, leuke 'sleeper' :maf:
LuzUo > Ik heb tegenwoordig 2 Polo’s! Ik had niet anders van je verwacht .. zonder polo word je op de tannisclub ook niet toegelaten :giggle:
Buzzfuzz > Ik heb tegenwoordig 2 Polo’s! Dan had je beter een ID3 of 4 kunnen nemen, dá's wat makkelijker om boodschappen te doen. Dat gele raspaardje zou best wat zuipen en met deze prijzen .....
Megatron > Kan ik zoveel meer boodschappen kwijt in de ID3 dan, Buzzfuzz? 🙂 Wat belangrijker is.. hoeveel Amiga's passen er in? Voor de volgende line-up vraag ik...
Megatron > Lekker joh, Porsche motor achterin, leuke 'sleeper' :maf: Wat is een sleeper? Ik ken met er niet zo goed mee uit Buzz.. vertel effe.
MrZ > Wat is een sleeper? Ik ken met er niet zo goed mee uit Buzz.. vertel effe. Een auto die niet snel lijkt maar het wel degelijk is.;-)
Infant > Wat is een sleeper? Ik ken met er niet zo goed mee uit Buzz.. vertel effe. {"data-align":"none","data-size":"large","data-attachmentid":28376} DIt, toch? :-)
Buzzfuzz Naast die geupgrade kevert nog iets anders gekocht. Even een foto van het interweb geplukt. Me Nokia 3310 hep geen camera helaas.
LuzUo Ben nog een tijd bezig om mij droomauto te kunnen veroorloven. Geen idee wat dat is, plaatje ziet er ook wel uit als een rendering. Als ik het geld zou hebben: Pininfarina Battista
Buzzfuzz Geen idee wat dat is, plaatje ziet er ook wel uit als een rendering. Is een Milan Red Austrian hypercar.