rvo
Ik open deze draadje elke 2 maanden lijkt wel!
Dus.. wie komen er deze keer naar Maarssen toe? Ik heb toch zeker niet voor niets al mijn demo's gesorteerd? Magic ?
Ik ben er dus wel, tenzij sneeuw- en ijs-ellende.
PRS
Ik ben er bij...
tsb
ik
amiga1260
Ik ben erbij.
tsb
amiga1260 wat heb je gedaan dan ?
tsb
amiga1260 wat heb je gedaan dan ? Ik hoop niet ernstigs.. :maf::lol:
tsb
amiga1260 Wat heb je gedaan dan ? Ik hoop niets ernstigs.. :maf::lol:
spud
Ik kom normaal gezien ook weer ff langs. Wat heeft Verkoophoek zoal in de aanbieding zaterdag?
WHiZZi
Ik kom ook weer langs 🙂
Benny
> Ik kom normaal gezien ook weer ff langs. Wat heeft Verkoophoek zoal in de aanbieding zaterdag?
Het schijnt een of meerdere Amiga Mediator's:
[
https://amiga.cafe/forum/prikbord/gezocht/15756-mediator-amiga-1200](
https://amiga.cafe/forum/prikbord/gezocht/15756-mediator-amiga-1200)
Infant
Deze draadje is echt?
Elite shit.
Magic
Infant ga jij heen? Dan kom ik wellicht ook 😂
JeroenV
ik kom ook weer.
Dennis1978
Ik zal er in de ochtend ook weer even zijn
amiga1260
Ik neem gewoon mijn Vampires 600 en 500 mee om te showen. Heeft iemand toevallig twee Sega orginele megadrive controllers met 6 knoppen te koop?
[verwijderd]
Ik moet nog wat boodschappen doen met Tristan en vriend Mo heeft een chauffeur nodig dus ik ben er ook weer.
spud
Is er weer een reparatie hoek? Ik heb een VGA naar RGB kabel waar een paar aders opnieuw van gesoldeerd moeten worden. Het fixen van een Philips CM8833 met ploppende speakers is vast wat te veel gedoe voor op zo'n dag als deze?
McVenco
> En als iemand nog een Pegasos zoekt. Is wel de laatste keer dat ik hem meeneem. Anders gaat hij de GFT container is.
Is dat milieutechnisch wel verantwoord?
Anyway, ik kan er helaas (haha) niet bij zijn morgen, maar om een Pegasos nu weg te gooien is ook zo wat. Wat moet ie opbrengen en welk type is het? Wellicht dat iemand die wél gaat postbode voor me wil spelen?
Infant
> Infant ga jij heen? Dan kom ik wellicht ook 😂
Ik ga niet naar Maarssen en ook *zeker* niet heen. Het parkeren is trouwens gratis.
redhawk668
Ik ben van de partij. Weet alleen nog niet wat ik meeneem.