Ik ben inmiddels wat verder met mijn A600 Pimp Project.
tsb is zo vriendelijk geweest om hem te recappen,hier en daar wat te vervangen en een Gotek frame voor me te 3D printen; bedankt voor de snelle service tsb!
Hij draaide weer als een zonnetje, zonder de kenmerkende lekkende-caps geur.
Het resultaat:

Vervolgens heb ik me laten verleiden tot de aanschaf van een Furia020 33Mhz bordje, met FPU. Ik vond er nog eentje bij RetroAmi.pl.
Die kwam vanmiddag aan en ik heb 'm direct op de 68000 gedrukt.
Het begint aardig krap te worden inmiddels, de CF adapter+kaart moet komen te liggen op het linker koelblok om de boel dicht te kunnen doen (...warmte?):

Dus ik doe hem aan en.....
NIETS!...zwart scherm en verder niets.
Paniek slaat toe. Ik zet hem direct uit, trek die CF kaart uit de IDE adapter en probeer te booten van een workbench 3.1.adf.
Dat werkt wel. Ik heb vervolgens een diskimage aangemaakt met wat programma's erop, waaronder Furiatune en Sysinfo. Die werken ook en laten Vette-Furia-Waarden zien voor snelheid, geheugen etc.
Maar is nu mijn IDE poort kapot? Of is die CF kaart van Amigastore niet compatibel met de Furia en kan dat leiden tot een zwart scherm bij het aanzetten?
Over incompatibiliteit van CF kaarten wordt wel gesproken op internet zie ik. Sommigen zeggen "ditch de CF adapter en loop een IDE2SD adapter; SD kaarten werken wel altijd met Furia"
Graag jullie geruststellingen, en aanbevelingen.