Verkoophoek
volgens mij was er nog geen topic voor a.s. Zaterdag. De hoogste tijd om er 1 te beginnen. Volgende week hoeft het niet meer.
CrazyBob
En? Wat zal er zoal te koop zijn?
Verkoophoek
Ik heb mijn middag verspild met A4000’s testen. Natuurlijk met weinig succes. Al heb ik wel vier keer de aardlek eruit laten knallen. Maar volgens mij zitten in 3 machine cyberstorm II kaarten. De vierde heeft een standaard 040. Bij 1 machine kreeg ik beeld. Bij twee andere totaal geen beeld. Maar als een echte amiga lijkt zij wel te starten van hd. Een vijfde machine start en heeft ook een 040. Maar hiervan werkt het geluid niet. Om het drama compleet te maken heb ik ook maar twee toetsenborden. Ik voel een TSB klus aankomen.
twee +4 ‘s doen het ook al niet. Het is maar goed dat ik morgen en vrijdag nog wat op ga halen.
WHiZZi
Verkoophoek : Vergeet de IBM niet die ook te koop is, incl software en ongetest.
tsb
> Ik voel een TSB klus aankomen.
BAM! Hier ben ik.. 🙂 Ik ben benieuwd 🙂
LuzUo
MrZ gaan we komende zaterdag de nieuwe Vampire V4 zien?
MrZ
LuzUo helaas niet heb mijn teamboard nog niet.
Infant
Ik heb vernomen dat MegaToby, nee sorry, Megatron aanwezig zal zijn!
tsb
> LuzUo helaas niet heb mijn teamboard nog niet.
Ik hoop dat je hem wat sneller ontvangt dan menig mensch die zit te wachten op de Vamp600v2.. 🙂
LuzUo
MrZ Jammer jammer ... nou ja ... neem dan maar een pre release van Gold 3 voor me mee ... dat vind ik ook okee :fun:
MrZ
Sorry mag geen beta cores weg geven, even kijken of ik morgen wel kom, dan moet ik met mijn 19 16v turbo gaan en dat doe ik liever niet ivm kans op krasjes parkeerdeukjes etc.
En bij de kerk aan de voorkant kan ik niet parkeren (ding is nogal laag) ivm dat stomme drempeltje.
Infant
Magic Cybertron is een planeet, kerel!
Ik ben er even niet bij dit keer. Ik ben met mijn 958 32v heel ergens anders 😂
LuzUo
Ik ben wel benieuwd hoe druk het morgen eigenlijk gaat worden ivm (school)vakanties ... zelf ben ik wel van plan te komen ...
Megatron
Ik ben met mijn G30 24v dan ook elders..
Megatron
Ik ben ... heel ergens anders 😂

amiga1260
Ik ben er morgen ook, dan kan ik mijn laatste recapped A1200 bordjes mee naar huis nemen. Ik neem een A4000 met VA2000 en VA200CX mee. Grafische kaart met HDMI uitgang.
JeroenV
Ik kom morgen ook weer kijken
Dennis1978
rvo Ik ga ook een paar uurtjes kan ik je in ieder geval vragen of het antwoord op het raadjeplaatje goed is 🙂
rvo
ja maar.. ik kom helaas niet! 🙁
wiebow
Ik lees op de 1541 ultimate web site dat Gideon een demonstratie wilde geven van de 64ultimate. Is dat gebeurt? En zo ja, wat was de indruk?