Magic
Ik ben wel benieuwd.. Welke handles (nicknames) heb jij allemaal gehad?
Zo heette ik, voordat ik Magic aannam als nickname The Final Knight.. (ergens in 1988 tot 1990 ongeveer denk ik)
AmigaMocro
Ik ben ook wel bekent als Magic
rvo
Ik ben al rvo sinds mensenheugnis. In elk geval sinds eind jaren tachtig. Ik heb zelfs nog ergens een Officieel Document waar ik het op heb aangekondigd.
WeZzy
d-shake toen Strider, dat zal allemaal rond 1987-1992 geweest zijn, daarna is het een beetje een blur - en toen WeZzy. Nu nog steeds trouwens. 🙂
Infant
Och, zoveel:
Cindy, Sara en Tanja
Rotox
The man who's friends with the guy that knows the guy from under the bridge (ja, Magic, zoek dat maar eens uit 🙂)
In sommige gevallen was ik ook Dope, zeker na een avond met iets te veel drank
Sinds Marcel zijn rename actie sta ik ook wel bekend als Moneytron:
Abelientje
Ooit begonnen in de A500 periode als swapper onder de naam Starlight, Abelientje vanaf het lid worden bij de buren op Amiga Scene. Enne ik vind het prima zo 🙂 🙂
wiebow
Ik ben al WdW vanaf de C64 tijd, ongeveer 1983.
LuzUo
Hmmm moest ik wel even over nadenken ... Ben ooit begonnen als Badguy ... maar na een tijdje vond ik dat eigenlijk toch wat al te duf ... Daarna werd het ZeCix ... die heb ik lang gebruikt ... ook het alterego CeZix trouwens .. uiteindelijk is het de huidige LuzUo geworden ... heeft het een betekenis? Is het een afkorting ergens van? Nope ... totaal verzonnen ... vond het leuk klinken :victory: ... kwam er later wel achter dat er een Chinees dorp ofzo is dat zo heet... :lol:
michael
Ooit lang geleden (voor mij dan), speelde ik quake1 en later quake3 veel onder de naam DEATHil en ReInc. Dat was rond 1996/7 tot 2005. Daarvoor had ik nooit "handles" nodig en nu ook niet, ik ben gewoon mijzelf; Michael. Heel af en toe bezondig ik mijzelf nog met world of warcraft onder de naam Warthy. Maar dat gebeurd maar zelden.
[verwijderd]
Orlingo sinds 89/90 ofzo, halverwege de jaren 90 ben ik mezelf Hannibal Peck gaan noemen en daar opereer ik nog steeds onder.
Megatron
Orlingo sinds 89/90 ofzo, halverwege de jaren 90 ben ik mezelf Hannibal Peck gaan noemen en daar opereer ik nog steeds onder.

Magic
Hoe heette Ikilledher eigenlijk voor dat ie haar gekilled had ?
michael
> Hoe heette Ikilledher eigenlijk voor dat ie haar gekilled had ?
Ik gok ImGonnaKillHer
Magic
Allemaal fout! Ikilledher heeft zoveel persoonlijkheden gehad.. Ik neem u graag even mee terug en door de tijd van de jaren 90... :cool:
Amtrak (in 1990-1991), I Killr (in 1991-1993), Ikillr (in 1991-1993), I Killed Her (in 1991), she Assassinated It (in 1993), Angel (in 1990), Ikilledher (in 1995-1997), Eyekiller (in 1992)