Ikilledher Mijnheer Infant is vandaag ontzettend jarig aan het zijn (en ook wezen) en is derhalve niet bereikbaar. Laat hieronder een bericht met afbeelding — bij voorkeur met minimaal 60% vleeskleurige pixels — achter of spreek een boodschap in: 06-320 320 69. IVYasKwukeumA Berry? (Als er meer berichten verschijnen dan zijn nieuwe leeftijd in jaren deelt hij een foto van een datassette op een pikante locatie met de krant van vandaag.)
rvo prima traditie. zet ik graag voort. gefeliciteerd! {"data-align":"none","data-size":"full","title":"hoera.gif","data-attachmentid":14349}
Megatron Ouwe piemel die Infant! :lol: Maareh.. gefeliciteerd ook van mij knul en tot volgende week! ;-)
WHiZZi Op de valreep: Gefeliciteerd 🙂 En het verplichte plaatje 
Infant Bedankt allemaal! Helaas hebben jullie net niet genoeg berichten geplaatst voor de erotische datassette foto ;-)
michael > Bedankt allemaal! Helaas hebben jullie net niet genoeg berichten geplaatst voor de erotische datassette foto ;-) Hehe, ik betwijfel of er iets erotisch gemaakt kan worden met een datasette. Maar belangrijker; heb je het goed gevierd? 🙂