WeZzy
Nog maar even afwachten wat het daadwerkelijk is maar schattig is ie nu al! 🙂
[
https://thec64.com/](
https://thec64.com/)
Magic
WeZzy
Wat ik trouwens misschien nog wel indrukwekkender vond dan de C64 Mini is hun forum. Ik kwam op die site en dacht: Wow, dit werkt wel heel prettig. Even graven in de source en toen kwam ik daar tegen dat het Flarum is. Alhoewel het in PHP geschreven is (en dat haat ik, echt. En dan bedoel ik ook **echt**. Zo van. HAAT. ECHTE HAAT.) is het echt een schitterend stukje software, ontzettend gepolijste UI, real-time features, super smooth op zowel desktop als mobiel. vBulletin voelt daarbij vergeleken als een roestige, ouderwetse, zeurderige, onhandige, vervelende kromme hamer. Maar goed, Flarum dus. CHECK DIE FEATURES NU!
Coming soon is een "Import Your Data from older forum software". Mmmmm... Interesssant...?? ;-)
P.S. Ik ben niet verbonden met het project, ik vind het gewoon écht zo goed.
wiebow
Het SCHIJNT dat de joystick de emulator bevat en dat de C64 alleen maar de USB/HDMI hub is... Onzin dus.
Magic
spud
Dat vermoedde had ik al, die joystick leek verdacht veel op hun oude product. Pffff.
Infant
> Wat ik trouwens misschien nog wel indrukwekkender vond dan de C64 Mini is hun forum. Ik kwam op die site en dacht: Wow, dit werkt wel heel prettig. Even graven in de source en toen kwam ik daar tegen dat het Flarum is. Alhoewel het in PHP geschreven is (en dat haat ik, echt. En dan bedoel ik ook **echt**. Zo van. HAAT. ECHTE HAAT.) is het echt een schitterend stukje software, ontzettend gepolijste UI, real-time features, super smooth op zowel desktop als mobiel. vBulletin voelt daarbij vergeleken als een roestige, ouderwetse, zeurderige, onhandige, vervelende kromme hamer. Maar goed, Flarum dus. CHECK DIE FEATURES NU!Coming soon is een "Import Your Data from older forum software". Mmmmm... Interesssant...?? ;-)
>
> P.S. Ik ben niet verbonden met het project, ik vind het gewoon écht zo goed.
Heb het even bekeken en het is inderdaad mooi. Het staat alleen nog wel heel erg in de kinderschoenen... Voorlopig blijven we dus nog maar even bij vB5 Connect. Heb je ook al eens naar Discourse gekeken?