AmigaMocro
ik ben Mohamed.
AmigaMocro
ik heb een amiga cdtv
rvo
geef je ook rijles?
Magic
Hoi! Welkom in ons aller AC! Vertel eens hoe ben jij met amiga in aanraking gekomen en wat doe je heden ten dage met de Amiga.. Wat voor werk doe je? En wat voor auto ( Infant vind dat leuk) rij je.. Welke Amiga spellen vind je leuk of demos?
tsb
**AmigaMocro Welkom!**
Ben ook benieuwd naar je Amiga verleden 🙂
[verwijderd]
Ted 2.0 ?
Berry
odo
welkom op het forum :-)
LuzUo
Welkom! Klets ons de oren maar van de kop! 😃rinks: Kom kom ... niet zo verlegen ...:maf:
Megatron
Ik geloof dat hij met Magic een "adres" deelt...
Magic
iRetroVolver Jij geeft hem stiekem onderdak he in je Mancave 😉
Infant
Deze AmigaMocro deelt zijn IP adres met Magic. Kan toeval zijn, maar Magic voelt zich aangetast. Ik heb hem een berichtje gestuurd naar aanleiding hiervan.
Volgens mij rijdt hij trouwens in een Opel Corsa, als ik de filmpjes op internet mag geloven.
wiebow
Wat een lol...
Berry
Magic, kan je dit bevestigen of ontkennen?
Berry
Magic, is er al nieuws te melden? Er staat toch heel duidelijk dat jij en AmigaMocro hetzelfde IP-adres gebruiken. Dat kan toch geen toeval zijn?
LuzUo
Maareh ... ben ik de enige die de IP-adressen van de poster niet kan zien? Of zien alleen de moderators-die-niet-moderaten die?? Wil de echte AmigaMocro opstaan aub?
rvo
ik ken eerlijk gezegd maar 2 'nederlandse marokkanen' in de hele amiga scene. en dat is deze kerel zeker niet.
michael
> ik ken eerlijk gezegd maar 2 'nederlandse marokkanen' in de hele amiga scene. en dat is deze kerel zeker niet.
Betekent nog niet dat er niet nog een is 🙂
McVenco
> Of zien alleen de moderators-die-niet-moderaten die??
Dit.
AmigaMocro
Hallo, wat een leuke reacties allemaal.
Vanavond de CDTV weer is aanzetten!