Marcel21674 > Kan ik via Amiga Cafe niet gewoon mijn bierbestelling doorgeven?6 x Affligem Blond > 6 x La Chouffe > 4 x Brugse Zot > 4 x Mort Subite Kriek Lambic (de vrouw wil ook wel eens wat) > 4 x Chimay Dubbel mag ik daar aan toevoegen: 2x orval, 2x verboden vrucht 2x kwak
michael > mag ik daar aan toevoegen: > 2x orval, > 2x verboden vrucht > 2x kwak En staat er whisky in de kast? Ik zou wel een glaasje Laphroig Quarter Cask lusten. Of een Benromach, ook lekker 🙂
michael > Mag ik een Aberlour A'Bunadh voorstellen? Top! Hoor ik nu stiekem een whisky-proeverij in de planning?
Magic > Naar aanleiding van bovenstaand bericht heeft Benny contact met mij opgenomen en... Benny is nu Benny en tevens *onze* vliegende reporter! Benny wat ga je dan allemaal doen als vliegende reporter op AC ?
Benny > Benny wat ga je dan allemaal doen als vliegende reporter op AC ? Iig proberen content toe te voegen, zoals op de amigascene.
[verwijderd] De Petrofyer vertoond kuren ... ondanks dat ik een prentje in JPEG en PNG formaat probeer te uploaden krijg ik de melding dat het niet in dat formaat is.
Infant > De Petrofyer vertoond kuren ... ondanks dat ik een prentje in JPEG en PNG formaat probeer te uploaden krijg ik de melding dat het niet in dat formaat is. Kun je mij het plaatje eens sturen? Hier werkt het gewoon: 
Infant > Geen probleem hoor: Wat een aparte foto.
[verwijderd] raar, bij mij gaat het niet. De foto is van Ted... die heeft wat met borsten, piemels en Petro. Niet noodzakelijk in die volgorde denk ik .
DdAzZ Zit na 8 maanden nog steeds op goedkeuring van mijn account op AS te wachten. Wat een Flut forum is dat zeg.