spud
Voordat ik mijn Amiga liefde weer oppakte een paar jaar geleden was ik lang geleden met naive hoop nog op een Amiga event geweest voordat ik Amiga alleen nog maar langs de zijlijn volgde voor de daaropvolgende 15 jaar. Maar m'n geheugen laat me in de steek om dat event in de juiste context te plaatsen, dat kunnen jullie vast wel.
Het was ergens rond 2000. Ik weet niet meer of het net voor of net na de "val" van Gateway was. Het event vond plaats in een vaag lang smal zaaltje met tafels/banken aan beide kanten van de zaal. Een centraal gangpad en een podium. Ik geloof ergens onder een flat gebouw in Rotterdam. ComputetCity had vast wat te maken met het organiseren en ik geloof dat Fleexy Moss een van de sprekers was die ons destijds nog gouden bergen beloofde.
Wie was hier ook en kan er meer over vertellen?
marco1975
Ik ben daar ook geweest het was helemal boven in het beurs gebouw in Rotterdam bij het centraal station ik weet nog dat ik erg schrok van het entree geld wat ze vroegen, Rond de 25 gulden en vond eigenlijk voor dat geld weinig te doen
er stond een demonstratie van burn-it en verder kan ik mij ook niet veel meer herinneren het werd inderdaad georganiseerd door Ron van computer city
spud
Mmmmm, ik weet niet of we het over hetzelfde event hebben. In mijn herinnering was het event niet zo dicht bij het station en juist ergens in de buurt van het ComputetCity winkeltje ook. Ergens bij de van Brienenoordbrug.
spud
Infant
Petro was er ook, de held! Dat moet een mooi evenement geweest zijn.
Megatron
> Petro was er ook, de held! Dat moet een mooi evenement geweest zijn.
Was er ook een tent dan?
Infant
> Was er ook een tent dan?
In de broek van de bezoekers misschien.
Magic
wat was toen zijn gage? ;-)