michael
Wow, het is uit; FriendUP. Uiteraard kan je een nieuw iets niet lanceren zonder een paar powerquotes;
Whereas other operating systems merely connect to the Internet, the Friend Unifying Platform is built from the ground up to fully integrate with it.
FriendUP offers a new reality where you work and play online, independently from your local web enabled hardware. By supporting all screen formats, from mobile phones to laptops and VR, FriendUP is a single target through which you can reach the entire user market.
We have spent a considerable amount of time on making the FriendUP APIs simple and easy to understand.
Geen idee of het wat is, maar interessant is het zeker.

Verkoophoek
Ik zie niet wat dit met Een Amiga of soortelijke computer te maken heeft. Wat is het nut om op dit forum dit bericht te posten?
MrZ
> Ik zie niet wat dit met Een Amiga of soortelijke computer te maken heeft. Wat is het nut om op dit forum dit bericht te posten?
Omdat het gebaseerd is op AmigaOS, check de interface:

spud
mM'n AMiga hart zegt leuk, maar langs de andere kant. ik zie niet hoe dit een vuist kan maken tegen vergelijkbare Cloud workspace producten van de grote jongens zoals Microsoft (Azure), Citrix en Amazon.
tsb
het is idd een knipoog naar Amiga OS.
Ik heb sinds vorige jaar april een account, het is leuk / grappig.. maar ik zie er nog niet echt een toepassing voor.
het is een OS, apps zijn er, maar zijn zeer beperk mijn inziens..
Ik ga niet een vergelijking trekken met de cloud diensten van de grote jongen, maar als ik moet vergelijken, dan zou ik dat eerder doen met b.v. DSM van Synology..
Ik zou zeggen, probeer een account te krijgen, en kijk zelf.. 🙂
michael
> Ik zie niet wat dit met Een Amiga of soortelijke computer te maken heeft. Wat is het nut om op dit forum dit bericht te posten?
Sja, ik begrijp je sentiment. Er zijn echter wat mensen die er wat meer mee doen volgens mij. De link met de Amiga is vooral uiterlijk, de filosofie erachter en volgens mij David Pleasance (CEO?).
Infant
> Ik ga niet een vergelijking trekken met de cloud diensten van de grote jongen, maar als ik moet vergelijken, dan zou ik dat eerder doen met b.v. DSM van Synology..
Treffende vergelijking, ben dit volledig met je eens. Leuk voor huis/tuin/keukengebruiken en kleine (eenmans?) bedrijfjes. Zelf heb ik al tijden een VDI op basis van Microsoft technologie zodat ik ook vanaf klant locatie gewoon bij mijn eigen desktop omgeving kan... Wel zo prettig. Derhalve nooit last van bedrijfsproxies die Amiga Cafe niet toestaan (Hey, iRetroVolver) ;-)
tsb
> Sja, ik begrijp je sentiment. Er zijn echter wat mensen die er wat meer mee doen volgens mij. De link met de Amiga is vooral uiterlijk, de filosofie erachter en volgens mij David Pleasance (CEO?).
David Pleasance is er later bijgekomen, enkele maanden na Amiga30, waar de heren elkaar ontmoet hebben volgens mij :p
[verwijderd]
> en volgens mij David Pleasance (CEO?).
Ik weet niet wat ik van David moet denken.... dat hij plotseling weer ten tonele kwam met Amsterdam30 en de rest van de feestjes in de UK en Duitsland vond ik wel tof . Maar nu komt er plotseling een boek uit met "many untold stories" waar ik een beetje " we zullen nog eens wat natrappen links en rechts " -gevoel bij krijg. Maar erger .... wat mij dan ook nog eens een Petro-in-het-Engels gevoel geeft en voor je het weet begint hij overal zijn handtekening op te zetten.
Infant
> Ik weet niet wat ik van David moet denken.... dat hij plotseling weer ten tonele kwam met Amsterdam30 en de rest van de feestjes in de UK en Duitsland vond ik wel tof . Maar nu komt er plotseling een boek uit met "many untold stories" waar ik een beetje " we zullen nog eens wat natrappen links en rechts " -gevoel geeft. Maar erger .... wat mij dan ook nog eens een Petro-in-het-Engels gevoel geeft en voor je het weet begint hij overal zijn handtekening op te zetten.
Ik kan dit gevoel ook niet helemaal onderdrukken inderdaad. Ik hoop maar dat hij niet volledig verPetro'd!
[Wisten jullie trouwens dat Petro zijn eigen hotel heeft in Rusland?](
http://www.petropalacehotel.com/home/?language=English)
[verwijderd]
> [Wisten jullie trouwens dat Petro zijn eigen hotel heeft in Rusland?](
Nu kan ik in iedergeval het feit dat hij s'morgens na het Amiga Event in de Fire & Ice hoteldiscotheek Moët & Chandon champagne staat te schenken bij 60 jaar jongere blondjes beter plaatsen
Infant
> Nu kan ik in iedergeval het feit dat hij s'morgens na het Amiga Event in de Fire & Ice hoteldiscotheek Moët & Chandon champagne staat te schenken bij 60 jaar jongere blondjes beter plaatsen
De oude stiekemert! Dat moet de volgende keer maar even op beeldmateriaal worden vastgelegd....
michael
> Beetje vaag ( dat omschrijft min of meer de nacht wel na 20 liter Duits bier ) maar hier was hij alvast mijn wederhelft aan het voorzien van Champagne.
Hm, dat begint als een verhaal waarbij het slot heel dubieus kan zijn 🙂
Infant
> Ik kan dit gevoel ook niet helemaal onderdrukken inderdaad. Ik hoop maar dat hij niet volledig verPetro'd!
>
> [Wisten jullie trouwens dat Petro zijn eigen hotel heeft in Rusland?](
WHiZZi
ben jij hier geweest? :-)
Buzzfuzz
> Beetje vaag ( dat omschrijft min of meer de nacht wel na 20 liter Duits bier ) maar hier was hij alvast mijn wederhelft aan het voorzien van Champagne.
Dat je überhaupt je wederhelft dit laat doen, ik had het niet gedaan, sterker nog, ik had haar nog geen eens is meegnomen en als ik moest kiezen tussen tussen dit of quality time met haar, dan hoefde ik daar nog geen milliseconden over na te denken!
Infant
Wat een flauwekul, Buzzfuzz - als je een wederhelft hebt, wil je soms ook gewoon dit soort dingen doen hoor. Ik spreek uit ervaring. Misschien als je net verliefd bent dat je alles om je heen laat vallen voor hem/haar, maar enkele jaren verder is er toch echt meer dan alleen maar aandacht voor elkaar hoor!
WHiZZi
> WHiZZi
>
> ben jij hier geweest? :-)
Nee sorry. Wel in Petrograd
[verwijderd]
> Dat je überhaupt je wederhelft dit laat doen, ik had het niet gedaan, sterker nog, ik had haar nog geen eens is meegnomen en als ik moest kiezen tussen tussen dit of quality time met haar, dan hoefde ik daar nog geen milliseconden over na te denken!
Ik weet niet ... in Petersborough de avond voor Amiga30 daar heb ik haar meegenomen naar een goed restaurant voor ons huwelijksverjaardag te vieren en op de dag van de meeting is ze daar gaan shoppen en de rest van de avond heeft ze in de welness gezeten terwijl ik naar het banket was.
Dan wat Neuss betreft, avond voor de meeting heb ik ze weer uit eten genomen, die keer voor haar verjaardag. Dansje gedaan in de disco. Tweede dag samen naar het banket geweest weer naar de disco geweest ...
Veel leuke mensen leren kennen, goed gelachen .... quality time van de bovenste plank.