marco1975
Ook ik ga mijzelf even voorstellen ik heet Marco ben 40, 2 kindjes en een vrouw, ook mijn hobby is een Amiga hebben (en er ook wat mee doen natuurlijk) naast mijn Amiga heb ik een MSX2 staan met aardig wat uitbreidingen en een Pegasos II met Amigaos 4 erop .
Heb verder nog een Atari Falcon staan, die staat op het moment te verstoffen, vind hem een beetje saai vergeleken met een Amiga moet er misschien wat meer in gaan verdiepen maar heb hier nog niet veel tijd voor.
Ik ben ooit begonnen met een MSX toen door gegaan met een MSX2 en daar een beetje basic op gaan leren.
Maarja broer lief had een Amiga 500, dat was toch wel DE computer veel ruzie gehad wat er nu beter was, een Amiga of een MSX, toen de MSX tijd er een beetje opzat begon ik ook met een amiga eerst de 500 en daarna de 1200 deze heb ik nog en gebruik hem dagelijks demos kijken muziek maken/luisteren programmeren heb ik hier niet echt mee gedaan in het begin met AMOS(pro) dat leek erg veel op MSX basic en kon veel commandos toepassen van de MSX op Amos en kon wat lijntjes en cirkels toveren op het beeld maar ben er snel mee gestopt, en het programmeren aan een ander overgelaten die kunnen dat beter dan ik
tsb
Hoi Marco.. Juiste keus geweest om te kiezen voor de Amiga.. haha.. zou een leuke poll zijn voor op dit forum.. "Amiga vs. Amiga.. wat is beter.. ?"
McVenco
Hi Marco!
Een Pegasos, die heb ik ook nog een blauwe maandag gehad (Pegasos 1), maar na enkele vruchteloze pogingen om hem aan de praat te krijgen heb ik hem maar weer verpatst. Toch wel jammer, want destijds leek MorphOS me best leuk om eens mee te pielen (AmigaOS4 was er toen nog niet voor machines anders dan de AmigaOne).
Tahoe
Welkom! Een Falcon, oe! Das wel mooi spul!
Ikilledher
Marco! Hoi!
dottyflowers
Hai Marco!
wiebow
Welkom op dit internet eiland!!
Buzzfuzz
Welkom, MSX deed ik ook wel wat mee, heb een mooi Sony HitBit set
Manon
ik had je nog geen gedag gezegd marco leuk dat je er bent! 🙂 🙂