rvo
Ja hoor, daar gaan we weer! Tenminste, ik was het wel van plan. Wie nog meer?
Ik zal mijn a1200/ppc combo weer meebrengen. Als het goed is gedraagt ie zich zoals het hoort nu.. 🙂
Ohja, vergeet ook deze thread niet: [
https://amiga.cafe/forum/prikbord/aangeboden/11924-heel-veel-amiga-s-te-koop-op-zaterdag-17-juni-te-maarssen](
https://amiga.cafe/forum/prikbord/aangeboden/11924-heel-veel-amiga-s-te-koop-op-zaterdag-17-juni-te-maarssen)
WHiZZi
Ik ga ook. Ik neem sowieso de Tandy CoCo3 mee (met RGB output, dus nog mooier en scherper). Recentelijk heb ik ook een Exidy Sorcerer opgepikt, alleen niet getest en was volgens mij al minimaal 20 jaar opgeslagen. Dus de kans is groot dat er iets een fijne geur gaat verspreiden wat de kwekkeboom geur waarschijnlijk gaat overheersen.
Wel een mooie set, monitor zonder drives en de S100-expansie erbij.
Megatron
Krijgen we nog een mooie lineup te zien? Misschien kan amiga1260 dat wel organiseren?
spud
Ik kom ook wel even langs, al is het maar om op die A3000T te kwijlen 🙂
Verkoophoek
@[verwijderd]: je gaat hem toch kopen? Zo vaak krijg je niet de kans om zo'n zeldzame amiga te mogen kopen.
spud
Haha, na WGT blijft er niet meer zoveel geld over 🙂
amiga1260
Ik ben er ook, maar ik ga geen line-up meer doen. Ik heb al tweemaal geprobeerd. Ik denk dat ik een saaie Amiga 1200 meeneem of misschien mijn A4000.
tsb
Ik kom ook.. niet de hele dag, 's middags nog andere verplichtingen.. Maar moet wat reparaties droppen 🙂
o.a. voor amiga1260, rvo en nog een paar..
JeroenV
Ik was ook van plan om te komen.
Ik zit te twijfelen of ik z'n A2000 op de kop zal tikken...
Infant
Berry wil graag gaan maar valt a.s. vrijdag van de trap en breekt daarbij zijn kleine teen omdat zijn Amiga 2000 hierop zal vallen. Helaas dus geen Berry aanwezig!
tsb
Ik denk dat het misschien een keer leuk is voor Berry, om Maarssen Meeting een keer bij hem thuis te houden.
Hij kan iedere keer niet bij de meeting zijn, omdat hij; of van de trap is gevallen of een teen breekt, is best wel sneu.
Infant
> Ik denk dat het misschien een keer leuk is voor Berry, om Maarssen Meeting een keer bij hem thuis te houden. Hij kan iedere keer niet bij de meeting zijn, omdat hij; of van de trap is gevallen of een teen breekt, is best wel sneu.
Als je niet beter zou weten, zou je denken dat het met opzet gebeurt!
Ik vind het een goed idee, heel Maarssen naar Berry. Wanneer schikt het?
McVenco
Klopt het trouwens dat je bij Berry in de straat alleen met een Saab mag parkeren? Dan moet ik nog even Autoscout afstruinen...
spud
> Hij kan iedere keer niet bij de meeting zijn, omdat hij; of van de trap is gevallen of een teen breekt, is best wel sneu.
Een gebroken teen mag geen excuus zijn, ik ben met mijn gebroken voet ook langs geweest een paar maanden geleden 🙂
Infant
> Klopt het trouwens dat je bij Berry in de straat alleen met een Saab mag parkeren? Dan moet ik nog even Autoscout afstruinen...
Dit klopt zeer zeker. Dat wordt dus sjouwen met die A4000T!
McVenco
> Een gebroken teen mag geen excuus zijn, ik ben met mijn gebroken voet ook langs geweest een paar maanden geleden 🙂
Met dat verschil: als Berry iets breekt doet hij het goed ook. Hij brak een paar jaar geleden zijn pink, waarna een team van 's werelds beste orthopedisch chirurgen hem sine contradictio stante pede 12 weken bedarrest oplegden.
rvo
Verkoophoek
Ik baal altijd van de foto's. Zoveel hele leuke dingen waar ik geen tijd voor had om naar te kijken......
Dennis1978
Hoezo geen leuke dingem om naar te kijken,? ik zag in de verkoophoek nog een mint 500+ voorbijkomen ;-) icm een kanariegele 500 dat dan weer wel.