michael
nhoijtink
Ik weet niet of dat 2 verschillende Amiga 2000's zijn 😉 De Amiga staan wel iets anders op de tafel. De ene is in Beuningen, de andere in EWijk. Ik heb die plaatsen even op de map opgezocht en die liggen vlak bijelkaar. Bij de ene staat een onscherpe foto, en wordt ook aangegeven dat er een betere foto gemaakt zal worden. In plaats van de originele foto te vervangen, is er kennelijk gewoon een nieuwe advertentie geplaatst. Ik vermoed dat het hier on 2 personen gaat die partners/kenissen ofzo zijn, en dat die partner wellicht on de eigen marktplaats id gewoon een nieuwe advertentie gezet heeft in plaats van de oude te wijzigen. Wellicht kunnen ze niet zo goed met marktplaats overweg ofzo..... kan natuurlijk ook.
Maar wel zeer scherp opgemerkt 😉
odo
Das in de buurt bij mij en ik dacht ook partners of zo.
Ikilledher
> Ik weet niet of dat 2 verschillende Amiga 2000's zijn 😉
Het zou natuurlijk nog steeds dezelfde Amiga kunnen zijn maar op een van de foto’s is een tweede 3½"-diskdrive zichtbaar.
odo
Heb ff geboden uit nieuwschierigheid Koop niet
Megatron
vraag gewoon; "ik woon in de buurt en kan hem komen ophalen"... weet je meteen of het serieus is of niet..
McVenco
> Ik weet niet of dat 2 verschillende Amiga 2000's zijn
Jawel hoor. Los van de tweede diskdrive (zoals IKLR al opmerkte) is ook het Amiga 2000 label verschillend - ondanks de schandalig slechte foto kan ik dat nog wel zien :-)
Mijn gok: zelfde verkoper, maar bij het plaatsen van de tweede advertentie zag hij niet dat zijn vrouw/moeder/zus/vriendin nog was ingelogd (bij "andere advertenties" staan o.a. damesschoenen en een visagiste koffer. Ook nog een krabpaal trouwens... rvo? odo ?)
rvo
lol! nee, wasnt me.
Rishca
Ja goed opletten. Ze maken ook wel eens fotos van fotos op het net vanuit een andere hoek zodat het lijkt alsof het om een unieke foto gaat van een object dat ze niet hebben.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk