michael
Best apart om te zien hoeveel Magic smoke er van een capacitator af kan komen. Erg indrukwekkend.
Filmpje
PMS
Klinkt precies het zelfde als een A-1000 voeding waarvan een condensator de geest gaf. De stank is me meer bijgebleven dan de hoeveelheid rook.
Verkoophoek
Afgelopen clubdag hebben wij hetzelfde experiment uitgevoerd met een monitor. Het geeft die ouderwetsche geursensatie van klappertjes.
Wie weet wat er 17 juni in rook op zal gaan. Komt allen kijken.
P.S. Ik heb heel veel Amiga's in de verkoop.
en hoe is het afgelopen met deze monitor zult u zich afvragen. Voor straf hebben we deze een uur buiten laten staan. Na een kleine solderische ingreep is de monítor benoemd tot Officiële Testmonitor. Ook deze zal 17 juni te wonderen zijn
WeZzy
> P.S. Ik heb heel veel Amiga's in de verkoop.
Zeg, ik heb gehoord dat jij veel Amiga's in de verkoop hebt? Klopt dat?
Verkoophoek
@wezzy: Gehoord? Niet gelezen op dit forum? Maar het zijn niet mijn Amiga's. Ik verkoop ze namens een lid van onze club. Zaterdag 17 juni is de kijk en hopelijk ook koopdag
nhoijtink
Toevallig nog een exemplaar van 'Amiga Hardware Reference Guide' Versie 3 (donkergrijze/zwarte editie) te koop?
Ikilledher
> Zeg, ik heb gehoord dat jij veel Amiga's in de verkoop hebt? Klopt dat?
Het is ook mogelijk dat je mond-op-mond-bea… reclame van Joshua5 hebt ontvangen. Hij heeft bediscussieerbaar het grootste aanbod.
JeroenV
Rook doet me denken aan de keer dat ik op een beurs ooit een verkoper heb gezien die een Amerikaanse A3000 aansloot om een klant te laten zien dat hij het deed...
Voeding deed het heeeel even ;-)
odo
Heb dat 1 keer met een 1571 gehad vrezelijke stank en een plof :-)
MrZ
{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/img-comment-fun.9cache.com\/media\/aKzM6eg\/ajQ7ABml_700w_0.jpg"}
Beste rookwolk inderdaad en de stank man o man die is idd vreselijk.