michael
Voor degenen die PPC amiga's ook leuk vinden, Arstechnica heeft een review geschreven hierover.
Kort door de bocht; leuk ding waar je op zich wel wat mee kan, maar te duur om even te kopen omdat je "gewoon even wat anders wilt".
Ikilledher
Dat vond ik best leuk om te lezen.
Ik haal ook nog even de ‘open’ discussie op de blauwe website aan. Als je tussen de gemoederen door leest, vind je daar ook wat interessante meningen over die gekke AEON-computers.
oQLfkLMkDdfnG
michael
> Dat vond ik best leuk om te lezen.Ik haal ook nog even de ‘open’ discussie op de blauwe website aan. Als je tussen de gemoederen door leest, vind je daar ook wat interessante meningen over die gekke AEON-computers.
>
> oQLfkLMkDdfnG
Heb je hem al besteld? 🙂
Ikilledher
> Heb je hem al besteld? 🙂
Nee. Die Xena-chip intrigeert me wel maar het is aan mij niet besteed. Ik ben er zo een voor wie het Amiga-tijdperk stopt met Kickstart 3.0 en Motorola 68060 en hoewel ik de beweegreden van Johan en Oozic snap, kan ik prima uit de voeten met emulatie en rookgordijnen. Ik vind het wel leuk om er eens een aan te raken maar zal er geen kopen.
En jij? :-)
michael
> Nee. Die Xena-chip intrigeert me wel maar het is aan mij niet besteed. Ik ben er zo een voor wie het Amiga-tijdperk stopt met Kickstart 3.0 en Motorola 68060 en hoewel ik de beweegreden van Johan en Oozic snap, kan ik prima uit de voeten met emulatie en rookgordijnen. Ik vind het wel leuk om er eens een aan te raken maar zal er geen kopen.
>
> En jij? :-)
Ik ben in bepaalde zaken meer een purist. De standalone Vampire lonkt dus mee