michael
> Ja, dat was ik. En jij zou vaktechnisch moeten weten waar die naam vandaan komt 😉
Twee gokjes uit het IT landschap; Wargames? Of Joshua Blochs? 🙂
Joshua5
Wargames idd 😉
Infant
> Ik ben inmiddels ook thuis gearriveerd. In de auto nog even de avond gereflecteerd. Wat een geweldige avond was het. Iedereen bedankt voor de gezelligheid. Infant en vrouwlief, heel erg bedankt voor de gastvrijheid. Het was allemaal op en top geregeld.
Graag gedaan! Was een groot succes en erg gezellig!
McVenco
> Ze heeft volgens eigen zeggen toch zeker 5 ijsjes op én 1 in de auto.. Tellen is nog niet haar sterkste punt
De smeltsnelheid van ijs bij de aanwezige buitentemperatuur in ogenschouw nemende, alsmede de regelmaat verspreid over de middag/avond waarmee ik jouw dochter met een ijsje heb zien rondlopen vermoed ik toch dat haar rekenkundige capaciteiten vrij goed zijn ontwikkeld :-)
René, nogmaals dank voor de (zoveelste) BBQ!
Infant
> De smeltsnelheid van ijs bij de aanwezige buitentemperatuur in ogenschouw nemende, alsmede de regelmaat verspreid over de middag/avond waarmee ik jouw dochter met een ijsje heb zien rondlopen vermoed ik toch dat haar rekenkundige capaciteiten vrij goed zijn ontwikkeld :-)
>
> René, nogmaals dank voor de (zoveelste) BBQ!
Graag gedaan.
En WHiZZi, ik heb je vrouw minimaal 2 maal in de vriezer naar een ijsje zien zoeken. Dus ik twijfel ook niet zo zeer aan de telkunsten van je dochter 🙂