Infant
> Probeer ik ook steeds weer.. kom steeds weer thuis van een koude kermis..
Dit.
en er is toch gewoon een verloopstekkertje voor mini-Jack naar iPhone?
Rishca
Denk je dat veroudering voor Samsung veel anders is? Dat is de reden dat ik na gebruik van een Samsung toch weer teruggestapt ben naar mn Iphone SE. met android 6, 7 vertrouw ik er gewoon niet op mn bank apps te gebruiken en op de Iphone met meest recente update wel.
kwalitatief vind ik de Iphone ook beter en een stuk sneller werken, de apps lijken beter te draaien alsof ze echt voor de Iphone ontworpen zijn en op mn Samsung “voelt” het aan als een port. Tevens houd ik niet van grote telefoons, de SE kan ik volledig bedienen met 1 hand.
grootste voordeel van Android voor mij is dat het niet zo gesloten is als bij Apple/Iphone.
een Android telefoon kan ik als een kleine PC gebruiken en een Iphone totaal niet. (Wifi/FTP transfer app, naar willekeur bestanden van en naar de telefoon kopieren, een 128-256 GB sd kaartje erin knallen). Ook mis ik Super Amoled en de betere camera van Samsung).
amiga1260
Ik ben een paar maanden gelden van Microsoft Lumia 640 XL en 640 overgestapt naar IPhone 8, omdat er steeds meer apps verdwijnen op die platform. Mijn moeder heeft van haar broer een Samsung S7 gekregen, maar ik vind Android niet zo goed werken als IOS. Bij het overstappen van Windows Mobile10 naar IOS ging best makkelijk. Bij Windows Mobile 10 naar Android was ik best veel tijd kwijt om contacten over te zetten, omdat Google zo nodig even het exporteren van een CSV bestand verstopt zat in de nieuwe interface van Google mail.:-(
Het enige wat ik jammer vind IOS is als ik Apple Carplay wil gebruiken alleen via een USB kabel moet gebruiken en op een Android toestel niet.:huilie:
Maar bij dagelijks computergebruik blijf ik bij Windows 10 en natuurlijk AmigaOS.
rvo
{"data-align":"none","data-size":"full","title":"sd2snes.jpg","data-attachmentid":18387}
Abelientje
Dealtje gedaan met Benny Ben nu in bezit van een CSMK2 060/50 voor mijn tweede A4000. Vroem Vroem 🙂
rvo
ohja nog 2 speeltjes erbij:
{"data-align":"none","data-size":"full","title":"toet.jpg","data-attachmentid":18530}
Rishca
> ohja nog 2 speeltjes erbij: {"data-align":"none","data-size":"full","title":"toet.jpg","data-attachmentid":18530}
Gaaf man! Geen Amiga maat wel heel leuk speelgoed! Heb de mega everdrive 3 en op mn SNES zit een SD2SNES.
Megadrive hoop ik nog binnen mn vakantie een partij Megacd games te kunnen plukken van Emuparadise voordat ze er mee stoppen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Erik_B
Ik heb een C64 gekocht met diskdrive en SD2IEC adapter .. gelukkig had ik nog een finale cardridge 3 liggen anders laadt het zo traag.
Rishca
tsb
> Ultimate64!!!!!
Welcome to the club!
CrazyBob
> Zo ik heb ook iets gekocht en binnen gehad vandaag, mijn Vampire V4 Teamboard! :cheer::cheer::cheer::hallo::eek::eek::fun::fun:
Ziet er goed uit, ik ben benieuwd naar de prestaties en het verdere functioneren.
In hoeverre is Majsta nog bij het Vampire project betrokken?
tsb
> De verleiding was toch te groot voor een echte Sharp X68000. Ben nog in afwachting van de spanningsomvormer (230V naar 100V). Misschien dat ik hem wel een keertje opstel in Maarssen.
Zijn leuke machines!! kun je gewoon arcade games spelen zoals ze horen te zijn! Volgens mij het je er ook een midi soundmodule achter hangen, dan is het helemaal af!!
Abelientje
Net binnen gekomen, ACA500+ werkend met de Blizzard MKIV1230/50 en 64MB 🙂 🙂 (Blizzard had ik al) {"data-align":"none","data-size":"medium","data-attachmentid":18810}
spud
Doet ie het met de Blizzard? Jens ondersteunt de Phase5 hardware officieel niet.
Abelientje
spud Hij werkt feilloos met de Blizzard...… Inderdaad Jens ondersteunt Phase5 officieel niet maar hij gaat als een speer. Zal zo even een Sysinfo en workbench screenshot maken.
Abelientje
{"data-align":"none","data-size":"medium","data-attachmentid":18831}{"data-align":"none","data-size":"medium","data-attachmentid":18832}{"data-align":"none","data-size":"medium","data-attachmentid":18833}{"data-align":"none","data-size":"medium","data-attachmentid":18830}
spud
Nice, goed om te weten, heb ook nog ergens een 1230 liggen.
spud
Nice, succes. Ik heb een tijdje met een Sonnet gestoeid. Maar kreeg hem niet 100% stabiel en uiteindelijk verkocht omdat ik uiteindelijk concludeerde dat wat ik dan meer met m'n Amiga kan marginaal is en ik hou niet eens van FPSen als Quake 1, 2 & 3 🙂
Benny
> Ik heb net een bigfoot killer nic M1 aangeschaft :perfect😃eze werkt net als een Sonnet 7200 met de Sonnet library als een PPC card in een bigbox Amiga met mediator.
Nice! Zijn ze een beetje verkrijgbaar ? Ik zie bizar weinig van dit soort PowerPc kaarten voorbijkomen 🙁
PRS
Dat is het nou net, die kaarten waren schreeuwend duur toen ze uit kwamen (> $250), en volgens mij daardoor niet veel verkocht. Direct nadat bekend werd dat ze de Sonnet library aangepast hadden voor de Bigfoot schoten die prijzen weer de lucht in. Van € 35,- naar enkele honderden euro’s nu. Die Sonnet kaarten doen ook rustig € 400,-
Ik kende ze ook niet, totdat Mr.Z me er op wees.
Ik denk dat ik al een jaar een e-bay search uit had staan, en vanochtend stond er een voor het eerst op en zelfs voor een zeer schappelijke prijs.
Het is ook de M1 versie (400 Mhz). Er is nml ook een K1 versie van 300 Mhz, die is omlaag geklokt en heeft geen koeler.