Marcel21674 Iemand gisteren toevallig Z-doc gezien. Ging over de Game ET en waarvan er miljoenen exemplaren begraven zouden zijn. Was wel fff leuk om te zien.
wiebow Ja die doc is op veel plaatsen te zien. Grappig is is dat de game niet al te slecht blijkt te zijn (er zijn zeker slechtere te vinden), er geen miljoenen van zijn begraven (iig niet op die plek) en dat het niet de oorzaak is van de 1e game crash (het was een direct gevolg van slecht management en over productie door de gehele industrie).... Urban myths.
Marcel21674 > Ja die doc is op veel plaatsen te zien. Grappig is is dat de game niet al te slecht blijkt te zijn (er zijn zeker slechtere te vinden), er geen miljoenen van zijn begraven (iig niet op die plek) en dat het niet de oorzaak is van de 1e game crash (het was een direct gevolg van slecht management en over productie door de gehele industrie).... Urban myths. Was blijkbaar eerder een heel moeilijk, dan een slecht spel idd. Wel knap trouwens, in 5 weken gemaakt.
Infant Ik heb een aantal slechte Amiga games (waaronder het verschrikkelijke Out Run, misschien wel de slechtste conversie van deze fantastische SEGA game) in mijn tuin begraven. Over 10 jaar graaf ik deze weer op en gaan ze ook voor 1.000,- of meer EUR van de hand!
Megatron Nou, ik heb er ook nog wel eentje Het spel Shaq Fu Shaquille O'Neal als Kung Fu master vechtend tegen criminaliteit.. echt.. serieus?
Marcel21674 > Nou, ik heb er ook nog wel eentjeHet spel Shaq Fu > > Shaquille O'Neal als Kung Fu master vechtend tegen criminaliteit.. echt.. serieus? Weet niet wat ik slechter vind (weet het eigenlijk wel), dat spel, of die wanker die het commentaar geeft. Vraag me of hij z'n filmpje terug bekeken heeft, voordat hij het op YouTube zette, wat een @#%#$%