DdAzZ
Zoals jullie misschien al weten (sommige niet) heb ik onlangs mijn oude oude hobby weer opgepakt nadat ik deze 25 jaar geleden vaarwel heb gezegd en 2 Amiga 500 aangeschaft (je moet ergens beginnen) Nu ben ik de laatste 25 jaar een vervend flightsimmer geweest en het een en ander daaromheen verzameld, denk aan modellen, boeken flightsticks noem maar op. Nu ben ik op het punt gekomen om dit alles weg te doen en dus mijn oude liefde Commodore weer op te pakken (2 500's is leuk maar ik zoek toch verder om de collectie uit te breiden)
Kunnen jullie C= guru's mij misschien vertellen wat de prijzen een beetje zijn voor een leuke set, denk aan b.v. 1000, 600/1200, 2000, 3000, 4000.
Ooit een trotse eigenaar geweest van een 1000, 500, 2000, 3000, en een 4000 maar ja moeders de vrouw vond dat ze 25 jaar geleden de deur maar eens uit moesten 🙁
Ik hoor graag van jullie.
Ikilledher
Joshua5 is je nieuwe dealer! \o/
DdAzZ
😃rinks:
Infant
Kijk uit het werkt... verslavend... voor sommigen, dan :-)
iIuFiRNDzovhm
rvo
ik zou dan in elk geval voor een a4000 gaan.
DdAzZ
> ik zou dan in elk geval voor een a4000 gaan.
Voor nu buiten mijn budget, ga eerst maar eens voor de a1200
rvo
daar kom je ook heel ver mee kan ik je vertellen 🙂
Megatron
Die 4000 machines worden alleen maar duurder.. ik vrees dat je over een jaar ofzo er niet meer naar wil kijken.. het is nu al huilen met de pet op. En wat RVO zegt klopt.. 1200 is betaalbaarder en kun je ook alles mee.. dus waarom nog een 4000 anders dan een eventuele emotionele waarde.
[verwijderd]
> Ooit een trotse eigenaar geweest van een 1000, 500, 2000, 3000, en een 4000 maar ja moeders de vrouw vond dat ze 25 jaar geleden de deur maar eens uit moesten 🙁
Wat is dat toch met die vrouwen ? Als ik tegen die van mij zeg " verkoop het maar mocht ik onverwacht het loodje leggen want 't is geld waard " dan krijg ik als antwoord " dat zou ik niet kunnen je verzameling van de hand doen ".
michael
> Wat is dat toch met die vrouwen ? Als ik tegen die van mij zeg " verkoop het maar mocht ik onverwacht het loodje leggen want 't is geld waard " dan krijg ik als antwoord " dat zou ik niet kunnen je verzameling van de hand doen ".
Vast met de gedachte "als ik 10 jaar langer wacht is het nog meer waard" 😇
DdAzZ
> Joshua5 is je nieuwe dealer! \o/
al gecontacteerd, thanks. (ben ik nu dan officieel verslaafd?)
[verwijderd]
> Vast met de gedachte "als ik 10 jaar langer wacht is het nog meer waard" 😇
Of niks ...