Infant
Het is weer eens wat anders dan AAA: we organiseren een BBB! En wel ergens dit voorjaar bij mij thuis in Bussum. Waarom Bussum? Nou, ondanks het feit dat het slechts twee treinstations heeft (Helmond heeft er vier, dat weet ik dankzij @Whizzi) heeft het *wel* het voordeel dat het redelijk in het midden van het land ligt - en dus voor iedereen redelijk bereikbaar is.
Wanneer zou een goed moment zijn en wie zou interesse hebben? Dan kunnen we gaan plannen. Eventueel in combinatie met het kijken van Viva Amiga. Of iets anders.
Suggesties, opmerkingen, etc - graag hier!
michael
Geweldig initiatief! :-)
Ik heb 'by proxy' ivm een ander draadje sowieso interesse. Er zijn wel wat data die mij onhandig uitkomen, maar ik zou een "BBQ + Viva Amiga film kijken" zeker proberen bij te wonen.
tsb
Lijkt me leuk! Als ik geen andere verplichting heb op de gekozen datum.
Megatron
Ik vraag Petro of hij kan voorlezen.. komt er ook een tent?
Megatron
> Lijkt me leuk! Als ik geen andere verplichting heb op de gekozen datum.
Dan zeg je die verplichting maar lekker af jij ouwe zeurkous! :giggle:
tsb
> Dan zeg je die verplichting maar lekker af jij ouwe zeurkous! :giggle:
haha.. OK 🙂
Magic
Toch wel gratis parkeren he Infant? 😉
Megatron
Alsof jij de auto meekrijgt zeker.. :-D
HammerNL
Altijd in voor een gezellig gettogether. Bovendien is het ook alweer veel te lang geleden dat ik jullie gezien heb. Ohja, ben ook benieuwd naar je nieuwe stulpje :p
Zijn er ook kroketten?
Infant
> Altijd in voor een gezellig gettogether. Bovendien is het ook alweer veel te lang geleden dat ik jullie gezien heb. Ohja, ben ook benieuwd naar je nieuwe stulpje :pZijn er ook kroketten?
Speciaal voor jou, kroketten!
WHiZZi
BBQ kroketten 😃
I'm in.
Helmond ligt in de Benelux gezien centraler dan Bussum overigens, dat terzijde.
Dus Bier, BBQ en Oude Computers? Hoe kan ik daar nee tegen zeggen? ;-)
HammerNL
> Dus Bier, BBQ en Oude Computers? Hoe kan ik daar nee tegen zeggen? ;-)
Vergeet de kroketten niet!
Megatron
Ik hoop dat het dit keer wel goed gaat Infant want niet dat ook dit huis onbewoonbaar wordt verklaard!

Infant
Geen rietenkap op dit huis, dus risico is afgenomen! :-)
Megatron
Dagje prikken?... ergens in Mei wellicht een goed idee?
michael
Ik ben dan voor het weekend van 19-21 of 26-28 mei. De eerste twee weekenden zit ik ergens in een huisje met de kids 🙂
Ikilledher
Ja, ik wil.
Magic
ik kan alleen het weekend van 26-28 mei
michael
> Ja, ik wil.
Uhm, vroeg je vriendin je ten huwelijk via whatsapp/sms/telegram en typte je het antwoord per ongeluk hier? Heb ik ook wel eens... 😉
Tahoe
Huur je een Foodtruck?
{"data-align":"none","data-size":"full","src":"http:\/\/1.bp.blogspot.com\/-4mz0BEV60Rc\/VdAyXVzTBTI\/AAAAAAAAAbI\/4HR7ZqAo8T4\/s1600\/FullSizeRender%2B%25282%2529.jpg"}