[verwijderd] Ik zie hier die advertentie op Marktplaats aangaande een A1000 en lees over de "beroemde" Aart Siebel ? .... is dat zoiets als jullie eigen versie van Andy Warhol dan ? [http://www.marktplaats.nl/a/computers-en-software/commodore/m1134263705-amiga-1000.html?c=c8f4e03ae2528df01038ea9fdce70644&previousPage=lr&pos=3](http://www.marktplaats.nl/a/computers-en-software/commodore/m1134263705-amiga-1000.html?c=c8f4e03ae2528df01038ea9fdce70644&previousPage=lr&pos=3)
Infant Aart Siebel, wie kent hem niet? Nou, ik bijvoorbeeld. Advertentie (of in ieder geval de video) is geplaatst door Marco Siebel. Dat zou natuurlijk zomaar familie kunnen zijn. En ja, dan ben je al snel beroemd!
DdAzZ €877,01 voor een gele A1000, alleen omdat een ene Aart Siebel ermee gewerkt heeft ? :giggle😃e naam Siebel zegt mij vaag nog wel iets, maar je moet mij nou niet 1 2 3 vragen waarvan. Vindt het trouwens ook een raar bedrag €877 en een hele cent :wot: (ik heb hier een A500 staan waar ikilledher ooit op heeft leren programmeren, vraagprijs €1500,00 :-D)
michael Is Siebel niet ook de naam van een hele bekende juwelier? Aart Siebel ken ik niet, maar Google leidt naar afasie vereniging, die een pdf heeft over een informatieavond voor regio Utrecht met een aart Siebel, met een e-mailadres op Siebel.nl. Daar staat ook een marco Siebel. Maar zelfs dat zegt me nog niet veel 🙂
JeroenV Ik had de advertentie ook al voorbij zien komen, en dacht.. Aart Wie... Maar ja, 877,01 Euro voor een gele A1000 vind ik een beetje te.
Megatron > ik heb hier een A500 staan waar ikilledher ooit op heeft leren programmeren Ruikt die naar vaseline?
Ikilledher > (ik heb hier een A500 staan waar ikilledher ooit op heeft leren programmeren, vraagprijs €1500,00 :-D) Gezien de staat — vol met bloed, zweet en tranen — is dat een koopje! :love:
michael > Gezien de staat — vol met bloed, zweet en tranen — is dat een koopje! :love: Dus je gaat je eigen amiga terugkopen?
Ikilledher Enkel als de originele 512 KB-geheugenuitbreiding van Musitapes uit Hoorn (?) om het Tetrapacker-crunchen te beperken tot 4:00 uur er nog bij zat! :-) En ik weet nog precies hoe ik die interessante drive moest aandraaien met mijn toenmalige (en immer-) vriend Tijdloos.
DdAzZ > Enkel als de originele 512 KB-geheugenuitbreiding van Musitapes uit Hoorn (?) om het Tetrapacker-crunchen te beperken tot 4:00 uur er nog bij zat! :-) En ik weet nog precies hoe ik die interessante drive moest aandraaien met mijn toenmalige (en immer-) vriend Tijdloos. wel 512 KB uitbreiding aan board, helaas niet de originele C=.
Ikilledher > wel 512 KB uitbreiding aan board, helaas niet de originele C=. Dat klopt. Musitapes verkocht niet van die koekblikken. ;-)