DdAzZ
Via Marktplaats met ene Joris uit Rijen ?
Overeenkomst met deze heer gemaakt om een C64 Breadbin van hem over te nemen incl datacassette en diskdrive en afgesproken deze a.s. donderdag op te halen.
Krijg je een mailtje via MP dat meneer hem al weer verkocht heeft aan iemand anders $#^%#^%^%#$%^#
#notamused #beaware
Infant
Geen ervaring mee, maar bedankt voor de waarschuwing.
Ik ken nog wel iemand, @iRetroVolver ik noem geen namen, die je aan een datassette kan helpen. De kans is wel groot dat je er dan gelijk 10 krijgt.
DdAzZ
voor nu laat ik mijn C64 perikelen even voor wat het is en wacht lijdzaam eeuuh bedoel rustig af voor een andere leuke aanbieding. Voor nu ga ik me eerst maar concentreren op mijn raspberry P! 3 (vandaag voor mijn verjaardag gekregen) om daar een volwaardige Amiga emulator van te maken. Where to start :joy:
Megatron
Helaas.. ik heb er nog maar eentje.. boxed en nieuw die om nostalgische redenen bewaar.. om de eeuwige pijn te koesteren.. de 4 lange jaren dat ik een 64 wou en al mijn vrienden er eentje hadden.. met die godskolere mooie datassette en later dan die magnifieke 1541 drive.. en ik.. ik.. ik had een f#cking AudioSonic Pong Telegame!!.. Ja Pa.. lees je dit ook even mee!!!
Hahaha.. sorry.. ik liet me even gaan! :lol:
DdAzZ
:maf::lol:
Megatron
Ik zou gewoon Joshua5 (Marvin) vragen.. die heeft een loods vol.. zeker ook wel een Datassette.. alternatief is eBay... daar zijn ook nog NOS versies (non-Commodore)
wiebow
Ik heb ook nog wel een extra datasette hier liggen voor de liefhebber. In doos.