odo
Hoi Hoi :-)
Heb vanalles geprobeerd maar krijg alleen maar wat random pixels :-)
A1200 060 CLW 3.9 ( net opnieuw geinstalleerd )
en CF mount niet bij boot.
Minimum setup start ook niet altijd problemen mee
odo
CF mounts :-)
Dennis1978
Gevalletje "Shoot me but Leak" .
odo
Denk dat er iets meer mis is (reboot loop)
odo
8000 0004 Task :780095b0 :-( Is gelukkig niet mijn 060 heb ook een 030 en met die doet hij het zelfde.Morgen maar weer verder
MrZ
Hmm ik zou het chipmem gaan verdenken, en als je kaal boot zonder turbo kaart op een standaard OS3.1 ?
odo
hallo Mrz
Ik zit me toch te kutten normaal lukt dit gewoon :-) Hij boot nu OS3.1 met mijn 060.Kan het zijn dat er wat fout gaat met copieren van bestanden ?
Ik gebruik dopus op diskette met CF (drivers) om ClassicWB er op te zetten.Wat ik wel raar vindt is dat ik fouten kreeg met het installeren van CF de (drivers) en meer software en kon zelfs 1 keer geen bestanden overschrijven.Het heeft niks met hardware te maken op mijn andre a1200 kreeg ik de zelfde errors.
amiga1260
Heb je de max transfer rate op 00x1fe00 gezet? dit zal helpen om je rare foutmeldingen.
odo
Dat doe i automatisch staat zelfs nu op fe00 inplaats van 1fe00.Nu ik een naa denk Ik heb wel atijd problemen gehad met OS3.5 en OS3.9 en weet nog steeds niet wat het is.Vanavond maar CWbench 3.1 er op gooien.Heb kick 3.1
Megatron
> Heb je de max transfer rate op 00x1fe00 gezet? dit zal helpen om je rare foutmeldingen.
NoU0jRlRofgre
odo
Kan ik ook uren naar kijken gaaf :-P Mijn A1200 doet het weer een beetje.Heb nu AmiKit er op staan.Toch klopt er iets niet hij heeft ook een tijdje alleen ge-reboot/reset na 2 a 3 sec :-) Adoom is nog sneew