Riempie
Mijn gevoel zegt dat iemand hier de nederlandse ondertiteling van de Viva Amiga film heeft verzorgd en een grapje heeft uitgehaald meg het ondertitelen van onze vriend Petro 🙂
Ik zou zeggen, kijk de film 🙂
Magic
En welke grap is dat? ik heb een niet ondertitelde versie.. 😉
Magic
Joshua5 zeg het eens 😉
Joshua5
Hè wat?
Magic
Jij hebt toch de .nl ondertiteling verzorgd?
Joshua5
Ik hou niet zo van grapjes, dat weet je toch?
Infant
> En welke grap is dat? ik heb een niet ondertitelde versie.. 😉
bij alle legale versies kun je de ondertiteling aan zetten... je hebt toch geen illegale versie hè?
rvo
ik wacht op de physical copy al heb ik er nog steeds een hard hoofd in. ondertussen zou ik een screenshot wel waarderen!
WHiZZi
Hihi
Infant
Gewoon die paar euro aftikken, Magic, dan kun je 'm met ondertiteling zien!
Riempie
Ik kan het niet zo snel meer vinden, maar ik durf te zweren dat petro enthousiast aan het vertellen was dat iedereen weer een A1200 wilde na de overname van Escom en dat iedereen ook zijn handttekening erop wilde. Die laatste opmerking zei hij niet, maar staat/stond wel in de ondertiteling 🙂
michael
Voor degenen die meer willen lezen; [Viva Amiga artikel op Arstechnica](
http://arstechnica.com/the-multiverse/2017/01/people-still-use-the-amiga-today-and-new-viva-amiga-documentary-shows-why/). Dat maakt het dan wel weer erg groot nieuws. Volgens mij zal de maker wel uit de kosten zijn/komen nu 😃
Joshua5
Ook even de aftiteling helemaal afkijken hè?
michael
Hm, is er ook een niet-iTunes versie? Of kan je hem in iets als Netflix kijken?
Infant
CaptainChaos
Ik ga de film kijken!!! Ben benieuwd wat petro gaat zeggen!!
Infant
En?
michael
Zojuist @vimeo gedownload. Er zit geen ondertiteling bij. Is er een srt oid beschikbaar?
CaptainChaos
ik weet niet wat de grap was maar de film was wel goed alleen beetje weinig informatie maar wel leuk zeker ook petro het lijkt wel lang geleden hij ziet er nu een stuk ouder uit!!!
Amon_RA
> Zojuist @vimeo gedownload. Er zit geen ondertiteling bij. Is er een srt oid beschikbaar?
Kijk via de website vimeo.com/ondemand en klik op de CC toets.