Infant
...ik voel daar wel wat voor, jullie?
Eerste voorstel: vrijdagavond 13 januari. Als we een locatie willen met een beetje Amiga historie: Restaurant/Cafe de Engel in Houten ([
http://www.deengel.nl/](
http://www.deengel.nl/)).

WHiZZi
Ik ben er denk ik wel bij.
Infant
iRetroVolver, McVenco, Ikilledher, Buzzfuzz , Joshua5 , Berry, Tahoe, tsb - wakker worden!
Megatron
NEIN!.. Helaasch.. ich bin door de week .. und deze week helaasch auch op Freitag.. in das deutsche Reich bei een klant.. JA!
n9576
wiebow
Ik was dan wel niet uitgelicht in de vraag om input, maar ook ik zal er niet zijn. Sorry.
michael
Idem als wiebow. Ik zou wel willen, maar helaas al iets anders gepland 😕
mendark
Uhm.. ik kan wel ovb.
DdAzZ
helaas, ik kan er niet bij zijn.
Infant
Beste mensen - een ander voorstel doen mag ook he! alsjeduswelzinhebtmaardedatummaarzozovindenzo
tsb
Ik heb wel zin, maar ben ook verhinderd.
Infant
> Ik heb wel zin, maar ben ook verhinderd.
Zie hierboven. Doe een ander voorstel :-)
Megatron
Zaterdag 28 oktober .. lijkt me uiterst geschikt die dag!
michael
Iedereen weet toch dat het nieuwe jaar pas 23 juli begint? 🙂
Infant
We kunnen er ook een Viva Amiga kijk avond van maken. Met als speciale gasten iRetroVolver en Joshua5 (beide zeer essentieel voor het realiseren van de film!)
Ikilledher
Dat is weer eens iets anders dan het Polygoonjournaal. Als de datum schikt, kom ik ook. Het is fictie, niet? Of één grote incestueuze metaalverheerlijking? Ik kom… Ik kommmmm!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Infant
> Dat is weer eens iets anders dan het Polygoonjournaal. Als de datum schikt, kom ik ook. Het is fictie, niet? Of één grote incestueuze metaalverheerlijking? Ik kom… Ik kommmmm!
4gC0EnSiVwudi
CaptainChaos
heb de film al gezien maar ik wil wel komen als het in de buurt is ik woon in deventer als ht goed is woont hier nog een amiga fanaat
Buzzfuzz
Denk dat het makkelijkste is om een paar datums te pakken, poll van maken en stemmen maar.
Ik kan alleen de 29ste niet, dan heb ik een prive concert 🙂
Megatron
> Denk dat het makkelijkste is om een paar datums te pakken, poll van maken en stemmen maar. Ik kan alleen de 29ste niet, dan heb ik een prive concert 🙂
Nk9vmTrmOVNuw