[verwijderd] Even een waarschuwing voor wie wat handelt op marktplaats, ik heb er momenteel een Amiga 500 staan met een twintigtal boxed games die ik dubbel had. "René" wil ze kopen en stuurt na wat over én weer gemail volgende mail: "Is het ook mogelijk dit in twee zendingen te doen?? Wilt u eerst de spellen boxen verzenden? Daarna de bord en de rest Misschien kunt u zo ook nog wat Diskettes er bij doen .. ben er wel wat benieuwd naar.. Ik wil per zending wel vooraf betalen! Zodra een zending binnen is betaal ik de tweede .. Dan maak ik eerst bv 60,00 over voor de boxed spellen en kunt u deze vervolgens toezenden Het duurdere werk ( de Amiga ) in een tweede zending goed verpakt en betaal ik weer vooraf En dan de rest van het bedrag.." Laat het duidelijk zijn dat het heerschap hier voor 60€ de 20 originele games wil scoren en dat je waarschijnlijk nooit meer wat van hem hoort voor de rest van de spullen. Gezien het hier over veel spullen gaat qua volume moest het sowieso verzonden worden in twee delen en heb ik hem verteld dat twee pakketten geen probleem waren maar dat ze enkel samen vertrokken na ontvangst volledig bedrag... en dat was meteen de laatste keer dat ik wat gehoord heb. Ook al het feit dat er niet werd onderhandelt over de prijs van 150€ deed bij mij al een belletje rinkelen terwijl er ook nog een monitor bij was die hij niet hebben moest. Lang verhaal kort, u bent gewaarschuwd en elke Amiganaut is per defintie geen eerlijke Amiganaut ... maar ja dat wisten we al hé Petro !
Infant Potverdorie! Iemand met dezelfde voornaam?! Dat het mogelijk is! ;-) Ter afleiding, hier een filmpje van een andere René (en Paul, haha!): Bedankt voor de waarschuwing!