Dat ziet er idd apart uit met netsurf, nog nooit gezien, welke kleuren diepte heb je ingesteld ? (15/16/24 bit etc)
Dat van de pcmcia netwerkkaart heb ik wel eens eerder iemand over gehoord, ik heb daar zelf geen last van, misschien met de moederboard revisie te maken of je pcmcia kaart.
Of misschien een patch die je laad die roet in het eten gooit (zorg dat je card patch NIET gebruikt btw!)
Dat de workbench taakbalk buiten het scherm valt komt waarschijnlijk omdat de bordersize niet klopt in de picasso96 settings en je resolutie die je nu gebruikt.
Gebruik de UMC tool om de correcte settings in picasso 96 in te voeren.
"normale resoluties" zoals 320x240,640x480,800x600, 1024x768 en 1280x720, zouden na het aanpassen van de pixel clock voor de correcte refresh rate voor jouw monitor gewoon moeten werken zonder dat je taakbalk buiten beeld valt.
Probeer de refresh nog meer naar te beneden te zetten als je monitor dat pikt (mijn 42 inch tv wil niet lager dan 59hz en mijn 22 inch Asus wil niet lager dan 55hz)
Optimaal voor 720p is 30hz maar lang niet alle monitoren pikken dat.
Zie ook dat je OS 3.9 en waarschijnlijk bb2 geïnstalleerd hebt, heb je wel de patch gedraaid op de AOS Rom update en "setpatch SKIPROMUPDATES scsi.device" in je startup-sequence gezet ?
Dit laatste is nodig als je Gold1 core draait samen OS 3.9 BB2.
In het begin is het doordat je die settings in picasso96 prefs handmatig moet invoeren even klooien (had ik ook) maar daarna werkt het als een zonnetje.
Ik ben zaterdag in Maarssen op de clubdag met A600 Vampire 2 aanwezig, als jij er ook met A600 bent dan kan ik mijn andere pcmcia netwerkkaart wel mee nemen om te testen in jouw machine.
Desnoods kunnen we even proberen te booten met mijn CF kaart om een software issue uit te sluiten.
Je kan ook op #Apollo-team IRC kanaal (chat.freenode.net port 6667) om hulp vragen met issue's of vragen er zijn bijna altijd wel genoeg mensen aanwezig.
Check ook Epsilons review van de Vampire (wel een 500 versie maar dat maakt verder niet uit)
http://amigax1000.blogspot.nl/2016/1...v2-part-1.html