odo
opgelost
Exit
odo jens is te benaderen, op verschillende forums, A1k (user: paradroid), English amiga board, gewoon onder zn eigen naam...probeer het daar eens via een pm??
odo
Bedankt morgen ff proberen
tsb
Ik moet mijn RapidRoad ook nog opsturen, heeft het ook 1 dag gedaan.. 🙁
Megatron
> Ik moet mijn RapidRoad ook nog opsturen, heeft het ook 1 dag gedaan.. 🙁
Doe jezelf een plezier. Maak een foto van die RapidRoad, in je Amiga.. MET.. de aarde correct aangesloten als bewijs.. anders krijg je die "ESD, zelf-schuld, lekker belangrijk ook" antwoorden van Jens..
Just saying..
tsb
> Doe jezelf een plezier. Maak een foto van die RapidRoad, in je Amiga.. MET.. de aarde correct aangesloten als bewijs.. anders krijg je die "ESD, zelf-schuld, lekker belangrijk ook" antwoorden van Jens..
Hij heeft al foto's gezien incl. vampire kaart 🙂
Hij was daar heel blij mee, gaf ook complimenten over de vampire kaart op zijn Jens's 🙂 ( NOT )
odo
odo
[verwijderd]
Even wachten op Amiga32 en dan kan je ongetwijfeld deelnemen aan een lynchpartijtje als dat zo verder gaat.
[verwijderd]
> Hij heeft al foto's gezien incl. vampire kaart 🙂
> Hij was daar heel blij mee, gaf ook complimenten over de vampire kaart op zijn Jens's 🙂 ( NOT )
Nu die complimenten zou ik wel eens graag zien :-)
tsb
Hi,
no, the PSU being overloaded causes severe 5V-spikes. Also, Vampire is
an experimental card, not to be used with a productive system. I
recommend to use a real 68k processor card.
If the light does not come up, RapidRoad is dead. I will treat this as a
warranty case if you promise to improve your PSU with a proper DC-DC
converter soon. Please send the unit back.
ciao,
--
Jens Schönfeld
MrZ
LOL use of a real 68K card, die je bij Jens natuurlijk moet kopen, en dan zonder RTG en een stuk langzamer :humpf:
[verwijderd]
Een Amiga ... productive system . Omschrijf productive system ? En wat er ook inzit als processor ... rapidroads opblazen gaat het niet doen denk ik.