Infant
...vandaag was het dan zover, de eerste keer dat het café (in een jaar+ tijd) zijn deuren even gesloten had, vanwege een probleem met onze server. Kan gebeuren. Onderzoek heeft uitgewezen dat het kwam door een verkeerde maxtransfer instelling. Uiteraard is dit inmiddels hersteld!
Ikilledher
Geen rode lampjes meer! \o/
n9063
rvo
niks van gemerkt. maar top dat het zo snel is opgelost..
wiebow
Ik hoorde geruchten van iRetroVolver over PCI kaarten in onbereikbare plaatsen, maar of dat waar was. Welkom terug!
WHiZZi
Ik was al bijna opgenomen in een gesloten instelling met van die comfortabele truien met te lange mouwen omdat ik gisteren geluiden begon te produceren die men niet kon thuisbrengen. Achteraf bleek dit een 4-kanaals geluid door een 6bit DAC te zijn van mijn Tandy, maar toch...
Blij dat alles weer werkt.
Megatron
> Ik hoorde geruchten van iRetroVolver over PCI kaarten in onbereikbare plaatsen, maar of dat waar was. Welkom terug!
Voor jou onbereikbaar :giggle:
Infant
Vanochtend waren er wat issues met de server waardoor het cafe een paar uren zijn deuren moest sluiten. Excuses daarvoor - we zijn er weer!
rvo
godzijdank. kreeg al dorst.. 🙂
bedankt
Buzzfuzz
> Ik hoorde geruchten van iRetroVolver over PCI kaarten in onbereikbare plaatsen, maar of dat waar was. Welkom terug!
Dat zou toch geen probleem moeten zijn, ik heb vorige week zaterdag 100 van die kaarten in zijn noordelijke magazijn afgeleverd, of moet ik er nog eens 100 sturen ? :-D
Infant
Nou je erover begint, het brandt een beetje als ik... Oh wacht, dat bedoelde je niet denk ik?
Tip; minder sambal en peper in het eten 😉
Magic
Goed bezig Infant zonder FB 🙂
Infant
Het forum is zojuist even 15 minuten 'uit' geweest omdat vBulletin is ge-upgrade naar versie 5.3.2. Problemen? Meld het hier!
McVenco
> Problemen? Meld het hier!
Nou je erover begint, het brandt een beetje als ik... Oh wacht, dat bedoelde je niet denk ik?
michael
> Nou je erover begint, het brandt een beetje als ik... Oh wacht, dat bedoelde je niet denk ik?
Tip; minder sambal en peper in het eten 😉
[
https://youtu.be/It7107ELQvY](
https://youtu.be/It7107ELQvY)
Infant
De site is vanochtend even 5 minuten uit de lucht geweest vanwege een (virtuele) memory upgrade...
Infant
Vanochtend is de server van Amiga Café van datacenter verplaatst en van een ander IP voorzien. Alles lijkt gewoon te werken zoals het hoort (de oude VPS is nog bereikbaar maar het forum staat uit) maar mocht je tegen rare/niet werkende dingen aanlopen, graag hier melden!
Infant
Forum is vanochtend geupgrade naar vBulletin Connect versie 5.4.4 en Tap-a-Talk 1.3.0.
Infant
Vanochtend is het forum een aantal uur onbereikbaar geweest. Dit heeft te maken gehad met een DNS transfer die niet helemaal lekker ging. Excuses voor het ongemak; als het goed is, is de site nu weer goed bereikbaar.
Infant
Vandaag is de DB server losgetrokken van de webserver - dit i.v.m. tegenvallende performance... Hopelijk werkt alles nu weer iets sneller!
wiebow
Ik ga nu Infant beledigen om te testen of eea weer beter werkt: JOH, je zet je DB en APP toch niet op DEZELFDE doos?!?!?!