michael
3 september heb ik iets besteld bij Amikit, waarbij ze alles in huis hadden. 10 september gevraagd om een update; ze zouden ernaar kijken, maar nu moest ik inmiddels zelfs vragen of dat kijken gelukt was. Is dit gebruikelijk bij Amikit?
spud
Ja, mijn ervaring met Amigakit is ook niet positief. Ik shop elders tegenwoordig.
Je bedoelt de winkel Amigakit neem ik aan?
Amikit is ook traag trouwens, als je dat op een echte Amiga installeert 😃
MrZ
Laatst nog bij amigakit.com besteld had het snel in huis.
Amikit is inderdaad trage bloatware 😛
CrazyBob
Klopt AmigaKit is traag, normaal gezien worden bestelling tussen de 1 á 2 weken verstuurd om vervolgens 1 tot 3 weken onderweg te zijn... Dat zijn in iedergeval mijn ervaringen...
michael
Ik bedoelde amigakit idd. Jammer dat ze zo traag zijn, bij een Chinees bestellen is bijna sneller... En goedkoper :S
Sterker nog, bestelde laatst bij een Chinees in iets als yaguan wat 44-pin male to male headers en die had ik binnen 4 dagen binnen (bleek uit Engeland te versturen)...
michael
Jeej, je moet er een beetje achteraan zitten, anders weten ze niet eens dat ze iets niet in voorraad hebben terwijl hun website denkt van wel, maar als het goed is komt het dan eindelijk 🙂 Als het binnen is, is dat gelijk het laatste wat ik besteld heb denk ik....
Erik_B
Ik zelf heb wel goede ervaringen met AmigaKit.
Mopemen
Mijn ervaring met Amigakit is ook goed, hoewel het inderdaad wel erg lang kan duren.
Meestal wel 2 a 3 weken wachten op de spullen.
Ik kan je Amigastore.eu van harte aanbevelen, maar ook daar duurt het wel even.