Ikilledher
n8361
Infant
> Nog eentje uit zijn jonge jaren.
Dat is Petro's favoriete tijd. Daarna komt pas het hele Amiga Technologies en Commodore verhaal.
odo
Vannacht de ergste nachtmerry gehad in mijn leven overal op mijn 1200tjes handtekeningen van Petro.
Infant
n9559
Megatron
Kreeg net een bericht van David Pleasance.. hij gaat zijn memoires uitbrengen het Commodore verhaal vanuit zijn perspectief eens delen omdat hij Petro een hele leuke vent vind zijn berichtgeving maar erg "eenzijdig" vind..
Een boek wat ik zeker zal supporten.. en ook kopen zal!
#FakeNews #DuitseLeugenaar
michael
Hm, weer iemand van commodore die in de schijnwerpers wil staan. Straks zijn er te weinig fans voor de hoeveelheid sterren.
Megatron
> Hm, weer iemand van commodore die in de schijnwerpers wil staan. Straks zijn er te weinig fans voor de hoeveelheid sterren.
Mwah.. daar is hij niet het type voor.. hij is het meer beu dat er van die "bullshit" verhalen worden opgehangen over "De redder Petro" .. maar, hij heeft een paar leuke verhalen en exclusieve foto's te delen.. dus ik support zoiets wel hoor ;-)
michael
Ik ben benieuwd. Ik ben wat minder ingevoerd in de gemeenschap als dat jij bent iRetro.
Megatron
Geen punt Michael.
Ik heb net David gesproken. Met name om te kijken wat zijn benodigdheden zijn en waar samenwerking gewenst en mogelijk is. Hij is eigenlijk iemand die na de ondergang van commodore is verhuisd naar Australia en ook afstand heeft genomen van de hele Commodore wereld, niet wetende dat het zo leefde. Pas nadat Tahoe hem voor Amiga 30 had benaderd, werd hem duidelijk hoe zeer het leeft.. dat was ook de bakermat voor zijn deelname aan FriendUP.. Wij Nederlanders mogen ons op de schouder kloppen 🙂
spud
> #DuitseLeugenaar
Nee joh, simply "alternative facts"
Megatron
michael
Hm, alleen de vlag klopt niet. Verder lijkt het wel op Petro 🙂 zo'n grootheid die Amiga zo goed geholpen heeft zou je toch niet willen betichten van liegen, toch? 😉
Megatron
> Hm, alleen de vlag klopt niet. Verder lijkt het wel op Petro 🙂 zo'n grootheid die Amiga zo goed geholpen heeft zou je toch niet willen betichten van liegen, toch? 😉
"geholpen" :huh:
michael
> "geholpen" :huh:
(Zie puntkomma en afsluitend haakje als hint dat het sarcasme betreft).
Als ik alles bij elkaar optel had een opkoop door commodore uk misschien het beste eindresultaat geleverd, in plaats van overname door een bedrijf die commodore opkocht in de hoop zo mogelijk misschien nog wat langer te leven. Maar tja, wellicht was het eindresultaat hetzelfde geweest.
spud
michael
Wow, dat mensen zoveel over hebben voor zo'n verpestte doos. Ik koop liever een nieuwe replica denk ik.
Magic
Haha die staat te koop in de stad waar ik woon 😉
Infant
>
Staat je goed, Berry!
Ikilledher
Ikilledher