[verwijderd]
Hoi, ik ben Orlingo en heb een Amiga. Vroeger deed ik er wel iets mee, en vaak ook wel demoscene gerelateerd. Muziek maken, ascii prutsen en vanaf het moment dat ik een modem had heel veel demo's downloaden en geld naar de ptt overmaken. Ik heb ook nog wel in Amos geprogrammeerd, maar daar is niks zinnigs uit gekomen.
Zo af en toe naar Houten toe om baco's te gaan drinken en slap ouwehoeren, net als in een cafe eigenlijk, behoorde ook wel tot mijn scene activiteiten.
Vrienden met een Amiga heb ik niet, ik ben een loner en autistisch en besteed ook niet al mijn vrije tijd door bezig te zijn met oude retro computer meuk, en daarnaast heb ik zat andere dingen om mij mee bezig te houden. Mijn creatieve ei is nog steeds heel, en komt er zo af en toe ook wel uit.
zo, nu eerst een biertje.
Infant
Orlingo \o/
Manon
Hallo orlingo, welkom!!
Ikilledher
Goed dat je er bent, Orlingo! Ik ben een fan. \o/
n248
McVenco
Hey Orlingo!
> Mijn creatieve ei is nog steeds heel, en komt er zo af en toe ook wel uit.
Creatieve eieren zijn de lekkerste eieren!
En voor diegenen die nu gaan roepen "Ja maar Orlingo, als een ei heel is kan er toch niks uitkomen!" verwijs ik graag naar deze Powerpoint slide:
n321
tsb
Hoi Orlingo!
Tahoe
Welkom! :-D
[verwijderd]
Wat ik nog niet vermeld had is dat mijn 1e computer een msx was, een philips vg8020, nog steeds in mijn bezit.
Tapes uitwisselen met mijn vrienden en games spelen was de voornaamste bezigheid. Later kwam ook het programmeren om de hoek kijken, ms-basic uiteraard. Op de Amiga was games spelen slechts bijzaak, demo's kijken, cracktro's verzamelen, en muziek maken waren toch wel de hoofdzaken waarmee ik mijn tijd doorbracht.
Sih'95 bezocht, en bizarre 97 meen ik... mekka^symposium 1998, en 1991
dottyflowers
Ik moet nog ergens een SIH95 t-shirt hebben liggen nu je het zegt... Kunnen we je creatieve eieren ergens bewonderen?
[verwijderd]
> Ik moet nog ergens een SIH95 t-shirt hebben liggen nu je het zegt... Kunnen we je creatieve eieren ergens bewonderen?
Jazeker, IkilledHer had de link al verklapt naar mn soundcloud pagina: [
http://www.soundcloud.com/hannibalpeck](
http://www.soundcloud.com/hannibalpeck)
wiebow
SiH 95 ben ik ook geweest. Wie niet eigenlijk. Wat was dat een end rijden zeg!
Ikilledher
Ik niet, helaas!
[verwijderd]
Een paar legendarische dagen, met coke bottle boy, niet slapen en spelen met de camera van muad'dib.
Magic
Ik was daar idd... nice party...
maus
1991?
Of 1989, that's the question?
McVenco
SiH '95 was bij mij om de hoek (10 minuten fietsen ofzo). Destijds was ik echter totaal niet verbonden met de demoscene, anders was ik er vast naartoe gegaan 🙂
[verwijderd]
Ik woonde toen een 1/2 uur van roosendaal af, en zat meer in de nederscene toen. Maar heb me er prima vermaakt.