Magic
Dag cafe uitbaters wie jullie ook mogen zijn.. :fun:
Wat zijn verder de plannen voor het verder ontwikkelen van deze site ?
Laatste parties, linkjes naar websites, scene radio blijft geluid maken ook als ik een uitstapje maak naar een artikel ?
meer grafische layout (zoals pouet of bitfelles of ja zelfs AS) ? Nieuws op de hoofd pagina ? (zoals bij pouet) ?
Informeer ons cafe bezoekers eens! 😃
Joshua5
Plannen... Er zijn een heleboel Amiga Sites (let op de initialen) die 'plannen' hadden of hebben, maar waar uiteindelijk niets van terecht komt. Ik denk dat je wel mag stellen dat wat er in dit café in zo'n korte tijd uit de grond is gestampt veel moed geeft voor de toekomst! Om nu al te gaan mekkeren over wat er mist lijkt me wat prematuur, dus daar doe ik nog niet aan.
wiebow
Klopt. Het zou wel leuk zijn om straks punten te verzamelen welke wellicht leuk zijn om aan te passen/toe te voegen , en daar dan een keer in de zoveel tijd een poll te runnen zodat we als een collectief kunnen kijken waar de meeste behoefte aan is... Sommige punten zullen nice to have's zijn terwijl anderen voor bepaalde mensen echt waarde toe voegen.
Manon
Hoi magic.. voorlopig sta ik nog te kijken van wat we nu hebben. Ik heb heel veel hulp gehad en ik had niet gedacht dat het zzooooooooo snel zou gaan!!! Zoveel gasten in een keer!!! Ik vind het helemaal leuk en voorlopig zijn we nog wel in de weer met alles mooi maken! 🙂 🙂 Ik heb een lijstje met allemaal puntjes erop en die je noemt zet ik er ook op.. Leuk dat je er bent! 🙂