[verwijderd]
Gaat niet ... onmiddellijk om te komen en reserveren voor een dagje gaat niet want daar heeft hij slechte ervaringen mee. Voorschotje betalen zou wel lukken denk ik. Of toch rijden en in de hal van een of andere flat door 5 van die petjesmannen bijgewerkt worden ....
[verwijderd]
Ik vind het trouwens wel bijzonder dat wanneer je zijn andere aanbiedingen ziet hij zowel Tim als Rob noemt ... maar interessanter vind ik de scooteronderdelen. Ik heb zo een vermoeden dat dat echte aanbiedingen zijn.... de halve scooter kan je enkel ophalen, een radiatortje van 25€ lijkt me niet iets te zijn waar je flink met gaat scoren. Gaat er eens iemand die uit de buurt die scooter bekijken ? Of er op reageren ? Dan weten we die eikel misschien zijn adres eindelijk. Er bestaat natuurlijk een kans dat het account is gehackt maar bij de brommeronderdelen gebruikt hij weer het woord “interessen” ‘
Rishca
Kijken of ik zn adres kan achterhalen.
Timmie is mij nog geld verschuldigd wegens niet afgeleverde spullen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
[verwijderd]
> Kijken of ik zn adres kan achterhalen. Timmie is mij nog geld verschuldigd wegens niet afgeleverde spullen.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
tim, timmie, rob, maikel ....
[verwijderd]
> Ik kreeg er ook niet zo'n goed gevoel bij - hij accepteerde mijn bod. Maar ik mocht hem wel ophalen…..
Idem hier ... maar ik herkende het verhaaltje meteen.
[verwijderd]
Megatron
Dit moet (helaas) iemand uit mijn regio zijn.. Urmond.. Munstergeleen.. het komt nu toch wel heel kort bij!
[verwijderd]
> Dit moet (helaas) iemand uit mijn regio zijn.. Urmond.. Munstergeleen.. het komt nu toch wel heel kort bij!
En erg dicht bij het adres in Stein dat hier eerder vermeld is.
[verwijderd]
> De advertentie is weg maar de adverteerder nog niet .... [
https://www.marktplaats.nl/verkopers/26821212.html](
https://www.marktplaats.nl/verkopers/26821212.html)
Dat heb ik ook gedaan vanaf ik wist met wie ik te maken had.
rvo
hoezo? dat is een prima prijs. zou het gewoon overmaken!
{"data-align":"none","data-size":"full","title":"hoppa.jpg","data-attachmentid":18178}