Ikilledher
Ik kan me voorstellen dat de laatste HCC-beurs niet helemaal dekkend was en ook de bezoekers leken ietwat bedroefd over de opkomst en samenstelling. Daar moet een schop in.
n7848
Verkoophoek
Voor alle duidelijkheid. Bovenstaande foto heeft weinig met de HCC dagen te maken. De HCC dagen hebben geen nut meer in het internet tijdperk. Wie wacht er nu tot november om iets te kopen terwijl je het morgen in huis kunt hebben? Ook is er geen sprake meer van de gigantische prijsverschillen. Daarom liepen de HCC dagen af. Vanuit de Interessegroepen was er toch behoefte aan een dag om zich te kunnen presenteren zoals op de HCC dagen. De HCC organiseerde daarom de HCC dag waar de link naar verwijst. Helaas was men vergeten potentiële bezoekers te informeren. Dus kwam er bijna niemand. Misschien was dat maar goed ook want de presentatie van een paar andere groeperingen was .... Suboptimaal zal ik maar zeggen. Onze hoek zag er, vooral de de Amigascene mensen, fantastisch uit.
Als je na 4 jaar terugkijkt is alles mooi. Die goede oude tijd. In oktober vieren we 35 jaar HCC Commodore IG in het trefpunt in Maarssen
Buzzfuzz
Ik denk eerder dat een Amiga Cafe meeting meer mijn stijl is dan een HCC dag, een hapje eten en even over en alles en nog wat hebben is leuker dan zo'n dag op een beurs waar toch bijna niemand meer komt.
Ikilledher
> een hapje eten en even over en alles en nog wat hebben is leuker
Ook eens. Dat is de essentie van zo een leuke hobby. Laten we het warm houden. Hé! Is het café niet jarig binnenkort?
Buzzfuzz
Ja hoe zit dat met het cafe ?
Nou ik ben er voor de kennis en nostalgie, maar de hobby zelf is wel ten einde voor mij, het is nu een kwestie van alles kwijt te raken voor een redelijke prijs en dan meer te richten op de nieuwe hobby, het verkennen van Indonesie :lol:
> Ook eens. Dat is de essentie van zo een leuke hobby. Laten we het warm houden. Hé! Is het café niet jarig binnenkort?
michael
Buzzfuzz ; hou je nog wel een 500 en/of een 1200 voor een spelletje af en toe?